לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-tTz-


-tTz-

כינוי:  -tTz-

בן: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

חזרתי..


שלום לכולם,

התגעגעתי אז חזרתי..

כל הפוסטים הקודמים נמחקו..

 

אז אני אציג עצמי מחדש..

היי אני עדי לוי מקרית-אונו,

אני בן 17

 

ועם הזמן אתם תכירו אותי יותר טוב...

(נ.ב. אני מכונה גם כ- tTz, אל תשאלו מה זה(כי פשוט לא תקבלו תשובה.. חבל על הזמן שלכם..(אולי עם הזמן אני אגלה גם את זה..

-tTz-

נכתב על ידי -tTz- , 4/12/2008 20:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Han. ב-5/12/2008 07:13
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,349
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-tTz- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -tTz- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)