לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Blog



Avatarכינוי:  Shiranchi [;

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

עוד פוסט D:


"החיים הם מה שקורה בזמן שאתה עסוק בלתכנן דברים אחרים.."

אף פעם לא באמת הבנתי כמה המשפט הזה נכון,

עד היום.

כשאתה עסוק בלתכנן את כל התוכניות שלך.. בהפקה, בבצפר, עם החברים,

קורים כל מיני דברים אחרים שלא ביקשת בכלל,

כשאתה עדיין בתוך כל הדברים שתיכננת והצבת לעצמך.

אתה כ"כ עסוק בעצמך שאתה לא שם לב לאחרים,

ורק אחרי שמישהו אחר מבהיר לך מה קורה מסביבך אתה קולט,

שאנשים אחרים ישבו בצד וחיכו עד שתסתכל עליהם ותבין שהם שם.

_______________

 

טוב, זאת הפילוסופיה שלי עכשיו לגבי החיים D:

בסה"כ, התקופה הזאת טובה.

אני מרגישה שיש לי במי לתמוך ועל מי לסמוך,

אני יודעת שאני לא לבד..

ושלא משנה מה יקרה,

תמיד יהיה את המישהו הזה שיחבק אותי,

ויגיד לי שיהיה בסדר.

_______________

 

חוצמיזה,

הכל אחלה..

אה וגם אני רוצה לאחל בהצלחה לשני אנשים שחשובים לי מאוד!1

אני אוהבת אתכם 333>

כאן תם הפוסט,

שב"ש לכולם P:

 

 

נכתב על ידי Shiranchi [; , 1/11/2008 12:56  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,087
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShiranchi [; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shiranchi [; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)