לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Beautiful Life


*My blog...My life*

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

לא עדכנתי הרבה זמן אז הרשתי לעצמי להגזים XD


טוב אנשים. סליחה שלא עדכנתי הרבה זמן... פשוט אין לי זמןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!11

 

אני אשים כמה תמונות מהבוק שלי ושל גל... אחרי הברית של אבריימלה

 



איזה קוקי של תמונהD:



תמונה שאני וגל אהבנו מאוד

 



גלוש I <3 U FOR EVER

תמונה שאני אישית אהבתי מאוד... המלאכיות של צ'ארלי

חיבבוקיייייייייייייי

תמונה נחמדה....

 

 טוב זהו לתמונות... עכשיו שאלון שהעתקתי מהבלוג של  איריתוש  

 

שם: הילה אלון

 

תאריך לידה: 29 בספטמבר 1993

 

 

מקום מגורים:  כפר סבא

 

 

 

גובה: 1.55

 

 

מידת נעלים: 36-37

 

קעקועים:  אין

 

 

סרט אהוב: יש הרבה=]

 

 

תוכנית טלוויזיה אהובה: דני הוליווד דעעע 

 

 

יום אהוב בשבוע:  שישי

 

 

תאריך אהוב: 6.1 היום שנולד רן דנקר החתיך  

 

 

האם אי פעם נשבר לך הלב?כן 

 

 

האם אי פעם הצטערת על משהו שעשית?  כןן הרבה פעמים

 

 

האם אי פעם בכית על מישהו? כן ..

 

 

האם אי פעם אמרת אני אוהב\ת אותך והתכוונת? כן

 

 

ב24 שעות האחרונות בכית? לא

 

 

ב24 שעות האחרונות צחקת? אני צוחקת 100 שעות בלי הפסקה 

 

 

ב24 שעות האחרונות חיבקת מישהו?  כן...

 

 

ב24 שעות האחרונות רבת עם מישהו? כן.

 

 

ב24 שעות האחרונות קנית משהו? אני לא מאמינה שאני אומרת את זה... אבל... לאאאאא... זה באמת הישג

 

 

הדבר שהכי קשה לך איתו: אהבות נכזבות...

 

 

מישהו אחד שהייתי רוצה להיות? ליאל דניר... (חברה של רן דנקר המושלם)

 

 

האדם האחרון שידברת איתו בטלפון : עם בננהההה ועם מלפפון.. (שמות לגל ואריאל XDDD)

 

 

האדם האחרון שדיברתי איתו במסן: תום מעיין

 

 

המקום האחרון שהייתי בו: הוצאתי את הכלבים שלי והמיטרייה נישברה לי. והיה לא כיף..

 

 

האם אי פעם חשקת במישהו מהמין שלך? בכלבה הזקנה שלי XDD

 

 

תרמת פעם לקבצן? ברוררר

 

 

האם גנבת משהו במכולת? כשהייתי קטנה לקחתי מדבקות מקרביץ ושחכתי לשלם.. אבל החזרתי להם את זה אחר כך כי אחותי לא הסכימה שניכך אותם... ובכיתי... 

 

 

מהו הדבר הרשע ביותר שעשית?  דרכתי בטעות על הזנב של הכלב שלי... לא כלבה.. בעצם גם כלבה...

 

 

מתי הייתה הפעם הראשונה שהתנשקת? עם החבר האחרון שלי... שזה תחילת ז' בערך.

 

 

באיזו שעה התעוררת היום? 7

 

 

מה היה הדבר הראשון שאמרת היום? : "אוףף אין לי כוח למטמתיקה"

 

 

מה היה הדבר הראשון ששמעת היום?  את אמא אומרת "טוב אני אקח אותך היום לגל"

 

 

מה היה השיר הראשון ששמעת היום? הצלצול של הכניסה לבית של גל

 

 

הבנאדם הכי יפה שראית: רן דנקררררר

 

 

את חושבת שאת יפה? עניין של טעם !

 

 

את חושבת שאת קנאית?  תלוי

 

 

את אוהבת את עצמך?  כן  אפשר להגיד

 

 

בזבזנית או חסכנית? ברור שבזבזניתתת.

 

 

 

בנאדם ש:

 

 

 

שונא/ת: ליאל דנירררר ורינה ברדוגוווו אני וגל נירצח את שתיהן... (גל ושרון המבין יבין)

 

 

אוהב/ת: רן דנקר

 

 

חסר לך: איכשהו גל חסרה לי...

 

 

הכי מתגעגע\ת : אין....

 

 

הכי מצחיק\ה: שלוםםםםםםםםם איפה אתה יא פודלללל?!?!?!?

 

 

הכי דפוק\ה: שלום

 

 

הכי כיף לדבר איתו: עם גל ליפני שהולכות לישון... וגם עם אמא שלי D:

 

 

יש לך פלאפון? ברורררררר  אלא מהההההההההה

 

 

איזה צלצול יש לך?  בואי נעזוב- רן דנקר (החתיך)

 

 

הקול הכי יפה ששמעת? את הצלצול של הפלאפון שלייי

 

 

אם הייתה סידרת ריאליטי והיו מזמינים אותך,היית משתתפת?  בטח חח

 

 

אמרו לך פעם שאוהבים אותך?  כן

 

 

כשאת אומרת אני אוהבת אותך את מתכוונת לזה? כןןן

 

 

מי האדם האחרון שדיברת איתו? עכשיו. אח שלי.. "איפה שחר" "לא יודעת" שתיקה. "הפלאפון עלייך?" "לא" "טוב" שתיקה.

 

 

מה את עושה עכשיו?  ת'שאלון הדפוק הזההה ושומעת שירים.. ומדברת עם תום מעיין

 

 

הרגשת שאתה עומד למות? כן...

 

 

רצית להתאבד אבל לא היה לך אומץ? מי השפוי שיתאבד?

 

 

שאבת אבק בלי שביקשו ממך? כשהיה לאמא שלי יומולדת וניסיתי לעשות לה מסיבת הפתעה ולא הצליח... אז ניקיתי את כל הבית...

חמודה שכמותי 

 

בנית טירה מחול?  בטח. זה מה שהקולים תמיד עושים.

 

 

 את מי את הכיי אוהבת :  בואו נחשוב אנשים באמת קרובים. רן דנקר כמובן, אמא, משפחה, גלוש... והחברותתת ו.... אתכםםם (אם תגיבו)

 

טוב אז זהו... סליחה על החפירה... למי שנשאר ער עכשיו.. תודה....

 אעאע אמ'לההההההההההההההההההההההה אח שלי חשב שפרצו לבית עכשיו....... והוא סיכן אותי שאני אלך לפתוח את הדלת ושהפורץ יהרוג אותי. אחוות אחים...

 

בנימת פחד זו אומר לכם ביי ביי... היללוש3>

 

 

 

נכתב על ידי , 30/1/2008 21:40  
506 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,456
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Hila Efron-Danker~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Hila Efron-Danker~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)