לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Beautiful Life


*My blog...My life*

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

מילות סיכרון אלייך, טרי.


שם:טרי

יום:מוצאי שבת

שעת מוות: 18:10

 

היום בשעה 18:10 בדיוק הגיע השיחת טלפון הכי קודרת שהייתה לי בחיים.. "אבא, יצאתי עם טרי ובנג'י לטיול ו.. טרי נידרסה ו.. מתה".  

ואמרתי לעצמי יואוו אני לא מאמיה שזה קורה לי! טרי, הכלה היקרה שלי שאיתה הייתי מגיל 0 ביחד.. ועשינו כל דבר ביחד, היא הלכה זהו.. אין יותר חיבוקים ונשיקות...

אני מיתגעגעת אליה ואני חושבת שהיא במקום טוב יותר ולא רוצה שניבכה אבל המחשב שהיא לא תהייה איתי יותר ואפילו בנג'י בדיכאון...

היינו בדרך חזרה לכפר סבא ליומולדת שלבת דודה שלי ופיתאום אח שלי מיתקשר אלינו שהיינו ממש בשביל כניסה לבית של בת דוד שלי ואמר שטרי נידרסה ומדממת.. ומתה... והאוטו דרס אותה בשביל שיוצאים מהבית שלי... וברח...ומאז לא הפסקתי ליבכות גם ביומולדת של בת דודה שלי... ראינו סרט וכל הסרט רק חשבתי עליה.. שהיא מיסתכלת עליי מלמעלה מהגן עדן לכלבים... ובכיתי

 

אפילו כשהיא פירפרה בין חים למוות היא שמחה ליראות אנשים בחברתה.. אחי בא אליה בריצה לראות מה קורה איתה והיא קישקשה בזנב...

 

 הנה שיר שכתבתי במהלך המיכתב שכתבתי לה...

טרי שלי, היית איתי מגיל 0

שיחקנו ואכלנו ביחד ויצרנו בין שתינו ידידות מופלאה.

 טרי שלי, יש לי כל כך הרבה רגשות מופנמים שאני רוצה לפרוץ ולהגיד לך

כמה את חסרה, כמה אני מתגעגעת לפרווה הנעימה שלך, לחיבוקים ולנשיקות.

 

טרי שלי, אני רוצה להפסיק את דמעות הגעגוע אח לא יכולה

הרגש יותר מידי חזק והוא משתלת עליי ואני לא יכולה להפסיק ולחשוב על זה

שאת כבר לא פה איתי, שאת כבר לא פה איתי, שאת כבר לא פה איתי...

 

רוצה רק לומר לך שלום אחרון, חיבוק אחרון, ליטוף אחרון

אך כבר מאוחר, את במקום טוב יותר מסתכלת על כולנו מלמעלה

ואני בתוכה שאת בגן עדן לכלבים נהנת לך שם.

הדמעות לא פוסקות רק גוברות וגוברות.. ואני לא יכולה להפסיק

 

טרי שלי, אני רוצה להפסיק את דמעות הגעגוע אח לא יכולה

הרגש יותר מידי חזק והוא משתלת עליי ואני לא יכולה להפסיק ולחשוב על זה

שאת כבר לא פה איתי, שאת כבר לא פה איתי, שאת כבר לא פה איתי...

 

טרי שלי, את חסרה לי, את אהובה שלי, ולעולם לא אשכח אותך.

 

סוף!

 

זה סוף הפוסט וגם  סוף חייה של טרי, הכלבה האהובה שלי...

אוהבת אותך ומתגעגעת אלייך בימים ובלילות...

 

נ.ב. אתם לא חייבים להגיב אם אתם לא רוצים זה פוסט שרציתי להקדיש לה.

 

נכתב על ידי , 16/2/2008 21:09  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,456
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Hila Efron-Danker~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Hila Efron-Danker~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)