לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.That's life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

עברה יותר משנה. איזה נוסטלגיות..


הרגע הבנתי שהיו לי איזה 20 בלוגים OO"

ושלחו לי 20 איומים שיסגרו לי אותם :D

אז אני מעדכנת פה, כדי שלא יסגרו ^^

וביום מן הימים, אני אקבץ את כולם לבלוג אחד :)

למה היו לי כ"כ הרבה?

נושאים שונים. פרטיים/פומביים. עלו לי על הבלוג הפרטי. כל מיני כאלה.

 

עכשיו יש לי בלוג איזה חצי שנה, חמדמד כזה :]

תקליקו, גם ככה אתם כבר פה.

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=526029

 

כן אני יודעת שהוא פרטי. תבקשו להיות משתמשים :)

 

3> ~

סתיוויק.


נכתב על ידי .Remember me , 7/12/2008 14:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  .Remember me

בת: 32



תמונה



מצב רוח כרגע:



© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Remember me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Remember me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)