לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  מייקה3>

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

6/2011

מצב 30-06.


לא יודעת מה יש לאנשים ממני בזמן האחרון, דורשים לדעת, דורשים להכנס לחיי הפרטיים, דורשים פרטים.
הם מתעניינים בחלקים מחיי, שאפילו אני לא מתעניינת בהם באובססיביות כזאת.

אחרי שנה מאושרת, שנה קצת מעורבת, חצי שנה קצת מבולבלת וחצי שנה של דמעות
בדיוק ארבעה חודשים מאושרים בחיי
אני לבד אבל חזקה יותר.
לא היה רגע אחד שמעורב בדמעות, כל הזמן שמחה, כל הזמן (:
למדתי בכוחות עצמי, לסמוך על אנשים, לסמוך על עצמי.
התבגרתי, למדתי לטעות, למדתי כבוד, למדתי לאהוב, למדתי על עצמי
למדתי לאהוב את עצמי

השבוע הזה (26/06-30/06) היה לי קצת קשה.
יום ראשון (26/06) נסעתי לת"א, לפגוש את כל חבריי המשלחת (המדהימים, עליי לציין) והמדריכים (המדהימים לא פחות)
ושילמתי את הכסף (1950 שקל~550 דולר). אחרי השיחה עם ההורים, אמא הייתה מאוד מאושרת.
מה שנהרס מאוחר יותר, במיוחד ביום שני, כשהלכתי איתה לעשות דרכון בשבילי
ונהרס עוד יותר אתמול בערב, כשהיא באה לחדר לדבר איתי..
אם אבצע את הבחירות הלא נכונות, היא עלולה לשנוא אותי, די לנצח . >:

.
אז כרגע, במקום להתעסק ביותר מידי דברים ושטויות שלא הכי מעניינות אותי כרגע.
אני מבינה שלא אכפת לי פשוט, ואני רוצה שלאחרים גם לא יהיה אכפת.
די לדחוף את האף ><'', במיוחד אתה.. מנסה לנשק אותי.. 'פחח.. באמת.


































אז אני נוסעת לסקוטלנד ביצ'ז.
אני צריכה שופינג דחוף ><''
נכתב על ידי מייקה3> , 30/6/2011 16:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

19,925
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למייקה3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מייקה3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)