לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  מייקה3>

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

8/2011

תחילת המסע שלי במילים (: - אוח סקוטלנד


בגלל שלא יכולתי לעדכן יותר מידי כל יום, רשמתי לעצמי סטטוטים קצרים בכל מקום, 

אחרי שלושה ימים נמאס לי לכתוב לעצמי סטטוסים ופשוט התחלתי לצלם חח

מיקס של הסטטוטים;

 

מקום: מטוס בדרך ללונדון

תאריך: 07/08/2011

 

והכל מתחיל במילים "דיילים, היכונו להמראה"

העולם נראה אחרת תחת שמיי לונדון - שאגב, מדהימים ביופיים.

מקום: רכבת לונדון~אדינבורו

תאריך: 07/08/2011

 

בתחנת הרכבת king cross כל כך קרובה לרציף ¾9 המפורסם אבל בגלל שאני מאחרת אני רצה לרציף 5.

אין בי טיפת חרטה על ההחלטה לנסוע - לונדון מדהימה ונשבעתי לחזור.

מקום: אכסניית bar50, מסעדה, ביניין ההרצאות ותאטרון הC

תאריך: 08/08/2011

 

"מייקה, קומי, כבר 8", החדר שקט, כולם ישנים ועמית מעירה אותי.

אני בניגוד לכך נאנחת ומסתובבת לצד השני מנסה לתפוס לי עוד כמה חלקיקי חלומות.

ה-הוא כבר מתחיל להטריד ולעצבן. פעם ראשונה באוטובוס בריטי אדום דו קומותי (: 

סנדוויץ עוף, פסטו וגבינה - אבל זה לא מספיק ואני מוסיפה לי כמה m&m's 

the chocolate monster 

אחר כך הלכנו לחדר הרצאות מדהים ביופיו, הקירות מלאי פרטים קטנים יפייפים, אח גדולה ויפה

ועל התקרה חלון ענקי עם סימני המזלות - כל חלק בחדר פשוט מטריף.

דיברנו עם אישה מבוגרת יפייפיה עם קמטי הצחוק היפים ביותר שראיתי בחיי ופשוט התהפנתי מהיופי שלה

"זה כמו להגיד על השולחן 'זה כזה גיי', מה זאת אומרת?! האם השולחן הזה נמשך לשולחן ההוא?"

 

בערב הצגה - 'My Big Gay Italian Wedding' - בהחלט ההצגה הטובה והמצחיקה ביותר שאי פעם ראיתי

לא הפסקתי לצחוק, ואחת השחקניות התחילה לפלרטט איתי באמצע המופע והופתעה לראות שזרמתי 

שירה מדהימה עם קאברים לabba ואמינם וכמובן ריקוד מדהים לשיר single ladies (ה-השיר של הטיול הזה)

 

הסקוטים סיפרו על המדינה שלהם, שושלת המלוכה הסקוטית, גברים בחצאיות, חרבות והיסטוריה מורכבת להפליא

ואז יצאתי למין משחק 'חפש את המטמון' הקשה ביותר שהיה לי עם עמית, ג'יימס ולורן

טיול נחמד באדינבורו היפה, הרבה חשיבה בשביל הרמזים ופשוט כיף (כמובן שניצחנו )

"אסייר, סטיבן, אם לא תתנו לנו את הרמז אנחנו נגיד שנגעתם בג'יימס!"

 

העיר אדינבורו, שבה ישבה ג'יי.קיי רולינג לכתוב את 'הארי פוטר', מספקת אטרקציה גם לעולם הרוחות

בערב - 'סיור רוחות' מרתק עם תיעודים אמיתיים של רוחות ונשמות טועות בסמטאות ובמנהרות בהם קברו מכפשות

כשהגענו לאזורו של הwatchman הרגשתי חולשה ולמזלי זה נגמר.

 

בערב יצאתי למועדון גייז, ובכל זאת גברים בני 40+ הטרידו אותי  מה נסגר עם גברים?
האלכוהול חלש יותר בבריטניה, אבל מגיע בכמויות.

ובכללי, ביקרתי בארץ הפלאות הקסומה, Forbidden Planet , חנות ענקית שמכילה כל דבר שקשור לסדרות ומשחקי חנונים.

בעשר דקות בלבד רכשתי דברים בשווי 300 שקל ונאלצתי ללכת משם :<

Fucking~NERD~GASM

 

ביקרתי גם בהייד פארק, אחד הפארקים הגדולים בלונדון שידוע באחוז הגייז שבו, לכו תדעו למה..

פגשתי שלוש בחורים שסיפרו שהמקום ידוע בשמו - No HIDE Park (במקום Hyde Park)

ואחרי כמה שעות של השקט המדהים של הפארק, הרוגע, השלווה, צחוק הילדים, שכשוך המים והרוח הנושבת בעצים

פניתי לרעשי העיר התחתונה, הרכבת אקספקס.

מקום: רחובות העיר אדינבורו

תאריך: 08/08/2011

 

אני ועמית יצאנו לטייל בלילה ברחובות החשוכים, ראיתי תאי טלפון, תאי משטרה, איש נחמד שאוהב את ישראל, נכנסתי בפעם הראשונה לסטארבקס

וכמובן כמובן האטרקציה השווה ביותר בסקוטלנד - ריקשות.

בחור חתיך שמסיע אותך לכל מקום על אופניים ואת יושבת בכרכרה מאחוריו..

כמובן שבאיזשהו שלב אמרתי לו שיסע למוזאון, "אבל הוא סגור עכשיו.." הוא אמר בבלבול, "כן אני יודעת, אני פשוט.. רוצה לראות אותו.."

והוא הצתרך לנסוע בשיפוע של 50 מעלות ובשלב כלשהו הוריד חולצה

אטרקציית חובה או לא? (;

מקום: מטבח קטן בדרום העיר

תאריך: 08/08/2011


טעמתי מאכל סקוטי מסורתי - האגיס - נשמע חמוד אה? גם אני חשבתי ככה.. עד שגיליתי שהאגיס זה:

חלקי פנים קצוצים של כבש (ריאות, כבד, לב) מעורבבים עם בצל, קצח שיבול שועל, שומן-כליות ועוד..

את התעורבת דוחסים לקיבה ומבשלים.. (המאכל דומה מעט לקישקע מהמטבח האשכנזי)

 

למזלי היה במקום גם האגיס צמחוני שהיה דווקא נחמד, וחומוס - הרבה חומוס *-*

מקום: המוזאון הלאומי של סקוטלנד

תאריך: 09/08/2011

 

קמתי לבוקר גשום ויפה, ואני מקפצת בשלוליות - באמצע אוגוסט!

הלכתי למוזאון הלאומי שהיה מדהים והכיל פשוט ה-כ-ל!

החל מדברים שנכחדו מהעולם ועד המצאות חדשות ופורצות דרך - היה בהחלט מדהים (:

 

מקום: מסעדה קטנה ומסורתית

תאריך: 09/08/2011

אחרי נסיעה די ארוכה באוטובוס המקומי והדו קומותי הגעתי למסעדה הקטנה והמדהימה ביופייה

מקום קסום ומלא רוח סקוטית אותנתית - אכלתי הרבה אוכל מסורתי והיה נחמד 

מקום: מועדון הC
תאריך: 09/08/2011

 

הלכנו להצגה מורכבת (בלשון המעטה) על הומופוביה.. הייתי מספרת על ההצגה והדמויות - אבל זה היה משעמם כל-כך~!!

בנוסף לשיעמום והדמויות השטחיות שלא יודעות לשחק, השחקנים היו מגלסקאו, כלומר - המבטא שלהם לא מובן לאף אדם

(גם לא לסקוטים שהיו איתי)

 באיזשהו שלב אחד השחקנים פתאום התשפט, והתחיל אהמ, לגעת בעצמו? זה היה נורא וקורע מצחוק O.O

אחרי הנקודה הזאת כבר התחלתי להבין מה קורה (סוף סוף האמת, המבטא שלהם הרג אותי) וזה היה פשוט ערב אסון.

אחרי שיצאנו מהתאטרון פגשנו את השחקנים, וצחקנו עליהם בעיברית P:

שוב בכללי, בכנס הענקי עם נוער סקוטי מרחבי כל הארץ היה מדהים, הכרתי המון אנשים פשוט נפלאים

ובערב היה נשף תחפושות והיה פשוט מצחיק וכייפי בטירוף!

 

אין לי כבר כוח לתאר, היה מדהים, והזכרונות ישארו חרוטים בליבי לנצח,

אבל הבטחתי לשוב (;

נכתב על ידי מייקה3> , 28/8/2011 17:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מייקה3> ב-1/9/2011 00:27
 



לדף הבא
דפים:  

19,925
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למייקה3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מייקה3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)