לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Never say Never


כי השמיים הם כבר מזמן מזמן לא הגבול

Avatarכינוי:  moza

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

העצה?


העצה הזאת ניתנה לי מהרבה אנשים במהלך החיים והיא לא לענות למי שלא שווה תגובה ולא לרדת לרמה של אנשים שמקנאים בי. פעם אם מישהו היה אומר לי משהו מגעיל הייתי מעניקה לו את התענוג ומנסה להתגונן. הפסקתי לענות להם. אחר כך לאט לאט לומדים לענות בצורה שסותמת להם את הפה :)

 

הרבה פעמים ניצלתי ממריבות סתמיות... כשמישהו לא מצליח במשהו ובא לו להוציא את זה עליך אז הוא מחפש, מחפש משהו להציק. ותמיד מוצאים. כנ"ל כשאיזה גאון חש ציני ומוציא לך כל מיני הערות עוקצניות שהוא המציא בזה הרגע. פעם, הייתי עונה. היום אני יודעת שזה בא מחולשה. מי שלא מסוגל לדבר בכנות ולפתור את הדברים ומעדיף להוציא את זה בעקיפין באיזה בדיחה סתם שסתם פוגעת במקום אחר ומפספסת המטרה. הבן אדם לא הבין כלום, חוץ מזה שעכשיו הוא יחזיר לך פי 8 יותר חזק.

 

אז עכשיו אני גם אעביר את זה הלאה. אל תענו למי שמנסה לריב סתם. הוא יתחרט על זה אחר כך, ואם תענו אז גם אתם.

 

וזהו, בדרך כלל הפוסטים שלי לא כאלו כבדים פשוט ראיתי את הנושא החם וזה הזכיר לי.

אז תעברו לפוסטים הקודמים אם בא לכם משהו קליל יותר :)

נכתב על ידי moza , 26/7/2007 18:36  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של moza ב-31/7/2007 10:06



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmoza אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על moza ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)