לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Never say Never


כי השמיים הם כבר מזמן מזמן לא הגבול

Avatarכינוי:  moza

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

אבל בא לי!


לפני כמה ימים, אחז בי רצון עז לאכול פטריות. לפעמים זה קורה לי שבא לי נורא משהו, ועכשיו, וכמה שיותר מהר וכמה שיותר הרבה. זה קרה בעודי שמה טונה בתוך סנדוויץ': פתאום הייתה לי הארה! למה שאני לא אשים פטריות גם? עד כאן הכל טוב ויפב. אז שלפתי את קופסאת הפטריות וחיפשתי את הפותחן. הוא לא היה במקום הרגיל שלו על השיש... חשוד... המשכתי למגירה הקרובה וגם שם הוא לא. ולמגירה שאחרי וכך הלאה והלאה.

 

אבל בא לי פטריות עכשיו!!!

 

מישהו צריך להשפט על זה. העונש (כמו תמיד אצלנו במשפחה על כל עבירה) הוא עונש מוות בייסורים. יש רק עונש חמור יותר מזה, וזה להמשיך לגור איתנו בבית. (אם מישהו לא הבין אז שיגיד בתגובות ואני אסביר לו בכיף 3>)

אז ויתרתי על הפטריות ולפני כמה ימים אחז בי שוב אותו דחף פסיכופטי לאכול פטריות. התחלתי לרעוד ולהזיע, כי אני כבר ידעתי שמישהו גנב את הפותחן. הרצון לפטריות חלחל לי לתוך הראש... משם לצוואר... לידיים. עוד מעט זה ישתלט עליי. אני חייבת לאכול פטריות עכשיו! אז ארגנתי את כל מי שהיה בבית למבצע חילוץ הפטריות מהקופסא.

אני ואח שלי תקענו בהתחלה סכינים ומזלגות בקופסא. הדחף לפטריות כבר הגיע לי לבטן... אני עוד מעט מאבדת שליטה!

אח שלי הגאון הצליח לעשות בעזרת פותחן בקבוקים (WTF?).... אבל זה לא עזר מהחור זה אפילו מים בקושי יצאו. אז בעזרת קולף הצלחתי להגדיל את החור ולהרחיב, אבל הפטריה לא יצאה! לא יצאה! המשכתי לנסות ולנסות.... הרגשתי את הדחף מגיע לי לברכיים. התחלתי להפרד מהאנשים סביבי... לאבי שתמיד היה שם ולאחי שגם שרבנו תמיד אהבתי אותו.

 

אבל כמובן שזה לא נגמר ככה, הרי אני כותבת לכם את הסיפור,לא?

אבא שלי הגיח עם פליייר ותלש את המכסה. בדיוק ברגע האחרון, שכבר לדחף הזה נשאר רק את הבהונות ברגליים, הרגשתי את הפטריה. בפה.

 

 חייכתי לכל העולם הסתכלתי עליהם בהקלה ואמרתי: "אוי מיי גאד זה ממש מגעיל מה זה הדבר הדוחה הזה?!"

 

מסקנה: מזל שיש לי כפות רגליים גדולות, אחרת כבר מזמן לא הייתי פה. :S וכמובן שזה היה יכול להיות ממש חבל.

נכתב על ידי moza , 28/7/2007 08:11  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של moza ב-31/7/2007 09:35



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmoza אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על moza ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)