לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Never say Never


כי השמיים הם כבר מזמן מזמן לא הגבול

Avatarכינוי:  moza

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

חדל!


אני אוהבת הארי פוטר.

אני אוהבת את הספרים של הארי פוטר.

אני אוהבת מאד לראות את הסרטים של הארי פוטר.

 

אבל!(1)

יש לי דעות מוצקות ביותר לגבי הספר השישי (המשמעמם שבחבורה)

אבל!(2)

מספיק!!! די לגלות לי מי מת...  מי זה אח של מי! תפסיקו! יצורים פרימיטיביים!!! תשלטו ביצרים שלכם! זה שתקף אתכם דחף עז להרוס לי את הכיף זה לא משהו שיש להתגאות בו. ובטח שלא מישהו שלא קרה את הספר אלא סתם תקציר שאיזה פושטק הכין!

אבל!(3)

אני נורא מצטערת להיות זאת שמגלה לכם את זה, הרמיוני ממש לא יפה. היא רגילה כזאתי... כמו אלף בחורות נאות שאני רואה ברחוב. (וכן כן אני יודעת שזה נורא מגניב לכתוב שהיא משחקת מוגזם אבל ששש... שמענו אתכם)

אבל!(4)

מי הוא ההארי פוטר שכולנו מכירים? הילד המושלם, היפה, כחול העיניים, (החתיך), החכם, האמיץ, רוצח נחשים, אציל נפש, ומחרר את עוזרו של וולדרמוט לחופשי בגלל חוש הצדק הרחום שלו.

אבל בתכלס, הוא ילד דביל שלקח לו 5 שנים להבין שהוא אוהב איזו סינית ואחרי יומיים להפרד ממנה. וחוץ מזה, הוא מדבר עם נחשים.

 

פוסט הזוי משהו, לא?


ועכשיו לחיי המשמימים:

אני במחנה נס (חברת היי טק). שעמום יש לי מלא דברים מרושעים להגיד על האנשים שאיתי אבל זה לא מכובד. והרי שאני בנאדם מכובד. היום נשארתי בבית עקב עייפות וכאב ראש. אמא שלי הצדיקה החליטה שהיא רוצה לעשות מצווה וגררה אותנו בלילות לכל מיני מקומות חשוכים ואפלים שעדיף שאני אסיים כאן.

המשך חייםמהנים לכולכם...

 

נכתב על ידי moza , 31/7/2007 09:35  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של moza ב-5/8/2007 19:14



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmoza אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על moza ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)