לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Never say Never


כי השמיים הם כבר מזמן מזמן לא הגבול

Avatarכינוי:  moza

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

בורכים הבאים לגן פיתגורס


כשיצאתי העירה לבקר את דוד אפרים, חזיתי במראה מזעזע. לא  צילמתי, אך אני אשוב לזירת הפשע, אצלם ואעלה את זה.

 

כן כן, בעודי פוסעת ברחובות קייזר, נגלו אליי שני גני הילדים (ילידים) הבאים: גן קשת וגן מיתר.

למי שמאיתנו שלצערו כמובן לא נמצא במופ"ת ולא זכה במבחן בית הכולל בתוכו את נושא המעגלים, זה לא עשה הרבה. אבל אני, שראיתי את זה, מיהרתי למצמץ ולבדוק שוב אם זאת האמת. וזאת הייתה האמת.

 

לאן הגענו?

 

אני מכירה את גן שרקרק ואפילו גן בולבול, אבל זה?

 

להלן כמה שמות לגנים:

 

גן פיתגורס

גן קוסינוס (ועל אותו רעיון גן סינוס וטנגלס)

גן מנלאוס (וגם צ'בה ואוילר וכו' וכו')

גן דיפרנציאלי

גן קטע אמצעים

גן בני גורן

גן בני גורן ההומו

גן בני גורן ההומו והמסריח

גן טרפז (מקבילית, מלבן...)

 

אך, כמובן שאין אננו יכולים להשכיח את הגנים הבאים:

 

גן איינשטיין

גן ניוטון

גן תאוצה

גן ציר הX

גן הכח הנורמלי.

גן אלפא

 

אני בכללי מציעה שיהיה מן גן כזה שהילדים שנכנסים אליו לומדים פיזיקה תיכונית מרוכזת ומתמטיקה מודרנית, ובתור ארוחת צהריים מזריקים להם את החומר בפיזיקה למוח.

 

אני הייתי שולחת את הילדים שלי לכזה דבר.... אם לא היה גן צבאי שבו עושים את מה שפרטתי בגן הקודם וחוץ מזה מאמנים אותם לקראת הצבא.


ולחדשות:

 

היום לאח שלי יש יומולדת :)

 

רכשתי לי מלאלאלאלא בגדים חדשדשים אבל אני לא אפרט כי זה סתם חופר ולא מעניין לקרוא בלי לראות :)

 

חוץ מזה, למי שלא שם לב, הים יום שישי

 

וככה זה.

 

אין לי משהו חשוב לומר ומיץ תפוזים זה לא כתום! זה צהוב.

נכתב על ידי moza , 5/10/2007 16:10  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של moza ב-14/10/2007 18:49



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmoza אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על moza ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)