לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Never say Never


כי השמיים הם כבר מזמן מזמן לא הגבול

Avatarכינוי:  moza

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

צמחונות נושא כאוב


אין לי בעיה עם צמחונים בכללי. לא אכפת לי שבמקום סטייקים הם אוכלים סויה. יש לי בעיה עם אלו שמתגאים בזה.

 

הכוונה שלי היא לא שצמחונות זה נחות חלילה, אני מתכוונת לאלו שחושבים שבגלל שהם צמחונים הם יותר טובים ממני. הם יותר רחומים ממני. הם אנשים יותר טובים בגלל שהם לא אוכלים את התרנגולת שמתה ביסורים. גאד דם איט! חצי מכם יושבים ונואמים לי על כמה שזה נורא ואז חוזרים הביתה ואוכלים הפרה כשהיא מדממת!

 

מה הקטע? אני לא צמחונית נקודה. (.). מאה פליירים על דגים מעונים, אלף הסברים על פרות שנרצחות לנגד עיניהם ועשרות אלפי הצהרות על זה הצמחונות זה רצח לא יצליחו לגרום לי להיות צמחונית. זה לא שאני חושבת שזה דבר נכון לעשות את כל הדברים הנוראיים האלו לחיות, ואני ממש לא בעד להתעלם, וחתמתי על מה שחבריי הצמחוניים ביקשו ממני לחתום ואפילו מסרתי את האימייל שלי לאיזו אגודה למען זכויות בעלי החיים וכל שבוע אני מקבלת אימייל בנושא (לא אמרתי שאני קוראת אבל לפחות אני נספרת).

 

הכי מבדר אותי זה הצמחוניים המתחילים. אלה שצמחונים כבר שבוע (!!!) לא אוכלים בשר. בשבוע הזה הם כבר נתנו אלפי הצהרות על כמה שהם אנשים נפלאים ועל זה שאכפת להם ושבזכותם איזה פרה, שתי תרנגולות וחצי דג חיים. 

 

הייתה לי חברה שהייתה הסטייק איטר הכי גדולה שהכרתי (חוץ ממני ומאחי כמובן). ואז נהיה איזה טרנד של צמחונות (ושוב אני מזכירה שאין לי שום דבר נגד צמחונות, אלא נגד הטפה לצמחונות). בהתחלה אני שמחתי. עכשיו כשהיא באה אליי לא הייתי צריכה להתחלק איתה בבשר, הייתי נותנת לה חסה והופכת אותה לבן אדם מאושר. וככה עבר היום הראשון שלה שהיא לא אוכלת בשר. למחרת, חיכו לי היא ועוד כמה צמחוניות טריות כדי לצרף אותי לכת שלהן. נתנו לי פליירים- לקחתי. חילקו לי עצומות- חתמתי. התחילו להטיף- חתכתי. אני לא מוכנה לשמוע על כמה שאני אכזרית. לא מעוניינת לשמוע, תודה. זה לא עזר.

וזה המצב כיום: לפעמים אני פוגשת אותן ואיכשהו השיחה מתגלגלת להרג בעליי חיים תמימים.והשיחות האלו משאירות אצלי רק טעם של עצבנות ורצון עז ללעוס בשר. ואני מאד מעריכה את מה שהן עושות. הן באמת מנסות לעזור, להועיל לעולם איכשהו. הן בנות מ-ד-ה-י-מ-ו-ת אבל תמיד בנושא הזה אנחנו ממש נתקעות. אבל, אני עדיין חושבת שלהציק לאנשים ולגרום להם לחשוב שאתם מתנשאים עליהם זאת לא הדרך.

 

אז נסיים את זה בקריאת כל הכבוד לצמחונים שלא מציקים,

 

נועה

נכתב על ידי moza , 31/10/2007 21:34  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של moza ב-2/11/2007 14:19



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmoza אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על moza ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)