לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Never say Never


כי השמיים הם כבר מזמן מזמן לא הגבול

Avatarכינוי:  moza

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

כמה דברים מצחיקים


אז חזרתי מביקורי במכון ויצמן (יומיים כולל שינה שם הכוללים הרצאות בנושאים החמים של מדע, וכן אנשים אשכרה משלמים 450 שקל לפעם ובאים לשם מרצונם החופשי!) ולמדתי הרבה דברים שאני לא אפרט במיוחד, פשוט כולם תזכרו שאני הרבה יותר חכמה ממה שהייתי לפני שבוע. למשל, אני יודעת איזה חומר אני יכולה לשפוך לכם על הראש ובכך לפורר לכם את השלד של התאים ובכך להביא למותכם. ללא ספק היומיים האלו יועילו לי בחיי.

 

גיליתי שהרבה ממה שמלמדים אותנו בבצפר זה שקר אחד ענקי וגדול! האלקטרונים של האטום אינם חלקקים! זוהי עננה חשמלית! אורביטל. בושה בושה.

 

קטע שיא:

אנחנו מול מגדל השמש של מוכן ויצמן (איפה שמפיקים אנרגיית חשמל מקרני השמש) ואיזו אחת שואלת את המרצה או מה שזה לא היה באיזה שלב התהליך של הפיכת הקרניים לאנרגייה חשמלית הוא כבר לא פיזיקלי אלא כימי או משהו בסגנון, לא יודעת למה היא שאלה- למה היה לה כל כך דחוף לדעת- אבל בכל זאת היא מצאה לנכון לשאול והוא ענה לה שכימיה זה סוג של פיזיקה, ובשבילו בתור פיזיקאי כל העולם זה פיזיקה וכל שאר המדעים זה חלק מהמפיזיקה. (המילה פיזיקה והטיותיה נאמרה כאן יותר מדי.) ואז הילדה אמרה: "ואבא שלי מתמטיקאי ובשבילו כל העולם זה מתמטיטקה"

ואז אני הוספתי ואמרתי: "וסבתא שלי מנקה ושבילה כל העולם זה אקנומיקה" סתם לא אמרתי את זה אבל זה מה שחשבתי להגיד. מעניין מה עצר אותי, אולי השקיקה לידע שהוקרנה מאותה ילדה. או שסתם הייתי עייפה מדי בשביל לדבר.

 

פגשתי שם אנשים מאד נחמדים ומצחיקים (ואפילו יפים!) אבל היה שם מישהו מיוחד:

המישהו הזה טוען בתוקף שהוא נשיא ארגון התנדבותי שקוראים לו בסט בדיס (החברים הכי טובים) שאני לא זוכרת מה הארגון הזה עושה. ולכן, יש לו מזכירה ששולחת לו לפלאפון את סדר היום שלו וכל מיני דברים שהוא צריך לעשות. שאלנו אותו, איך זה יכול להיות שהמזכירה שלו מסכימה לעבוד בשביל ילד כולה בן 15 והוא אמר שהיא אף פעם לא פגשה אותו והם מדברים רק בטלפון. ואז שאלתי אותו איך זה שהיא לא שומעת שהוא קטן (יש לו קול ציפציף כזה) והוא אמר שיש לו מעבד קול. בנוסף לזה הוא גם ראש הארגון לתת של חולון ופעיל במועצת הנוער של חולון. וזאת רק ההתחלה...

 

אני אכתוב את השאלות ואת התשובות:

 

?- אם היא מסדרת לך את לוח הזמנים, מה אתה אומר לה על זה שאתה נמצא בבצפר?

שאני לומד תואר במשפטים

 

?- תנועות נוער?

כן, בשלוש (!!!) שאני לא זוכרת מי הן ואחת מהן זה השומר הצעיר. וכן אני יודעת שהן סותרות בימים.

 

?- חוגים?

הוא רוקד באיזו להקה של מה שנקרא: TV DANCE שזה ריקודי מהירים ומוזרים והוא אפילו הדגים. בנוסף לזה יש לו פעמים בשבוע הגנה עצמית של שעה וחצי.

 

?- עבודה?

בייביסיטר, שיעורים פרטיים ובנוסף הוא עובד בחנות ספרים.

 

?- עבודות בית?

כביסה, כלים ומכין לאמא שלו ארוחות צהריים (ושאלתי, הוא לא רק מחמם לה במיקרו)

 

?- מה שווה לך שיש לך מזכירה, אבל אתה לא רואה אותה ולא יודע אם היא כוסית ולכן אתה לא יכול לבצע איתה סקס פרוע על שולחנות אחרי שכולם הולכים?

אין תשובה.

 

הוא גם הולך ברגל שעה וחצי ביום, נפגש עם חברים, יוצא למסיבות ואוהב לטייל בארץ. יש לו אפילו איזו תוכנית טלויזיה שהוא אוהב ולא מפספס שאני לא זוכרת מה היא.

 

מה שבטוח, הוא בתול.

 

בכל מיקרה, הוא סיפר לנו שהוא היה בחדר של חני ואז אני התחלתי להשתעל מצחוק (בדיוק אכלנו) וכמעט שנחנקתי למוות אבל הספקתי לשאול אותו מה הוא אמר למזכירה. בטח משהו כמו: "היי, תקשיבי אל תקבעי לי דברים למחר בבוקר בגלל שאני יוצא למשימה סופר סודית [אפיית עוגיות עם חני] ואחר כך יש לי דיון מעמיק [מספר לחני מה יש בעוגיות] עם החברה המתחרה [הילד השני שהכין עוגיות]" והכל בקול סקסי כזה בזכות המעבד קול.

 

כמובן שלהכל אני מאמינה בעיניים עצומות ולא מטילה ספק בכלל.

 

אז שיהיה  לכולנו סוף שבוע מלא עוגיות! ומתמטיקה!

 

moza

נכתב על ידי moza , 30/11/2007 00:25  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של moza ב-22/12/2007 23:04
 



היה לי חלום


היה לי חלום שהיה כל כך חלומי ויפה כשחלמתי וכל כך נהניתי להיות בו, וכשדיברתי שם עם מי שדיברתי הכל היה נראה לי די הגיוני, אבל כשהתעוררתי הרגשתי כאילו בגדתי במישהי שמאד יקרה לי. אפילו בחלום עצמו לא עשיתי שום דבר שאסור, אני לא כל כך יודעת איך להסביר את זה.

כשקמתי באמצע החלום, בדיוק לפני מה שהיה יכול להיות החלק שבו אני בוגדת (אני לא יודעת מה היה קורה בעצם) ישר אמרתי לעצמי, אבל נועה, זה בכלל לא מה שאת רוצה, את רוצה משהו אחר לגמרי! אז למה בעצם היה כל כך כיף בחלום?

בחלום שלי היה כמה חלקים, כמה דברים שנאמרו, דווקא דברים שלא אני אמרתי שבגללם אני לא יכולה לספר עליו לאף אחד. כי אולי לא סתם חלמתי על זה? אולי זה מה שאני רוצה ולא הדבר השני? ואם אני אספר למישהו איך הוא יוכל להבין אותי?

 

למרות שזה לא היה סיוט, זה היה אחד החלומות הכי גרועים שלי. חוץ מזה היה לי עוד אחד שכבר מזמן לא נראה לי כזה חמור.

 

ובבקשה לא להגיד לי זה רק חלום וזה, כי אני יודעת. אני כנראה סתם נסערת ותוך איזה יומיים אני כבר אספר עליו לחברות הטובות שלי.

נכתב על ידי moza , 24/11/2007 21:03  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של moza ב-4/12/2007 23:33
 



פוקר פייסס


ביום רביעי האחרון התאספו בביתי נטע לי, ספיר, נעה, אני, אחי האהוב וכלבתי- מיזמוזית.

 

המטרה- משחק פוקר

על מה מהמרים- בייגלה (ריספקט)

המטרה שלי- לנצח את נטע לי ולזרוק עליה את כל הבייגלה שאני ארוויח.

המטרה של מיזמוזית- לישון

הקונפליקט- נטע לי לא רוצה שיזרקו עליה בייגלה

הפתרון- לזרוק על נטע לי את הבייגלה ולהגיד שזו הייתה נעה.

 

ועשיו תמונות:

נטע לי מראה לנו כמה חשוב לשמור על הבייגלה שלך שלא יגנבו ממך! :P

נטע לי מראה לנו כמה חשוב לתת לבייגלה שלך חום ואהבה כדי לנצח!

 

פוקר פייס-

 

פוקר פייס שקסי משהו

מיזמוזית עושה פוקר פייס מימוזית ואני רוקדות הבה נגילה

 

 עוד דוגמה לפוקר פייס חחח

 

זמן לשוקו! : שזה אחד הדברים הנחמדים יותר בחורף :)

בין היתר היו גם נסיונות נואשים לצפות לסרט והקמת בית בסימס 2 עם הדמויות שלנו. הידעתם, שאין שיער מתולתל/ בקבוקים בסימס הבסיסי? זה ממש פגע בספיר.

 

באיזשהו שלב שיחקנו בולשיט וכך היה מה שהיה:

 

נטע לי: "6"

אריאל: "7"

נועה: "6"

נעה: "5"

נועה [מתחילה לצחוק צחוק שטני ואפל]

"מוחהחהחהחה!!!! שיקרתי! שקירתי!!!! I LIED!"

 

ככה זה היה עוד כמה פעמים ובכל פעם זה הצחיק אותי מחדש.

 

ובמשחק חזיר החלטנו שבמקום "חזיר" זה יהיה "חזי פיפוש". עזבו.

 

אז... להתראות וסופ"ש נעים. (לי בהחלט יהיה נעים כי ההורים שלי נוסעים לצפון ומפקירים אותי את אחי ואת סקסי מיזמוזית לעצמנו!)

 

 

נכתב על ידי moza , 21/11/2007 22:26  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של moza ב-2/12/2007 17:01
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmoza אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על moza ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)