לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Never say Never


כי השמיים הם כבר מזמן מזמן לא הגבול

Avatarכינוי:  moza

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

זמן רב...



זאת אני בלי גשר תודה לאל!!! התמונה יצא הלא משהו אבל למי אכפת! תסתכלו על השיניים ותקנאו!


הרבה זמן עבר מאז שעידכנתי פה... ואף אחד לא שם לב אבל שיהיה.

לעומתי, דיג'י ואש טי וי עידכנו בטירוף והן צוברות כניסות... כל הכבוד!


אז אני ורועי עדיין מתכננים איך להכין ליעל את מתנתה ליום ההולדת שהיה ביום שבת... אופס. יש זמן. כמעט שנה, עד היומולדת הבאה.


השבוע גיליתי שטעיתי.

אני חשבתי שכמעט אף אחד לא בחר אותי להיות אחת משלושת הילדים שהיית רוצה ללמוד איתם שנה הבאה. כבר גיליתי שתיים וזה ממש שימח אותי כי לא חשבתי שהן יבחרו בי.

לי הייתה דווקא בעיה עם הרשימה הזאת. לפני שלושה חודשים כשנתתי את הרשימה (נתתי ליתר ביטחון, בכלל לא חשבתי שאני אלמד פה שנה הבאה) היה לי כל כך ברור את מי לבחור. אבל הפעם הייתי צריכה ממש לחשוב על זה. אני מניחה שזה טוב שקשה לי להחליט.

אני לא אגיד שמות וכאלו כי זה לא הפואנטה אבל ברשימה החדשה לא נמצאת מישהי שלפני כמה חודשים בטוח הייתה שם והייתה מקום ראשון.

 

אז לזה מתכוונים כשאומרים שגדלים ומתבגרים מה שהתאים פעם כבר לא יתאים יותר...?

 

טוב נו מספיק לחפור

 

להתראות

נכתב על ידי moza , 5/6/2007 17:59  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Melvina. ב-2/7/2007 23:44
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmoza אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על moza ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)