לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Never say Never


כי השמיים הם כבר מזמן מזמן לא הגבול

Avatarכינוי:  moza

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

בעעע


אני יודעת שאני לא מעדכנת הרבה.. וגם אני מזניחה קצת את ביקוריי בבלוגים אחרים :(... אבל זה קישור מאד מאד מאד מאד חשוב וזה למען מטרה טובה וחשובה!

אז בבקשה מכם *פורצת בבכי מרגש* תכנסו לזה... הכי טוב פעם ביום אבל אני לא מכריחה :).

 http://kolikant.act4trees.com

תודה רבה!

 

ואני אחזור לעצמי בקרוב 3>

נכתב על ידי moza , 27/8/2007 13:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של moza ב-7/9/2007 20:45
 



כאן נועה, עבור.


אז לא עדכנתי כבר הרבה זמן (דבר שמסתבר משפיע מאד לרעה על חייה השוטפים של נעה) אבל הנה זה קורה.

 

אז השבוע קרה דבר מאד מצער. עזבו את הרעב והעוני בעולם. עזבו את המלחמות והפליטים...

 

מארגלית ש א (או כפי שאני מכנה אותם- מרגלית ההומו [בטון ערסי מתגלגל]) עזבו...

(מרגלית שא זו חברת האוטובוסים המוצלחת במיוחד שפעלה עד עכשיו במודיעין).

לאאאאאאאאאאאאאאא!!!!

 

מהרגע ששמעתי שמרגלית תקף אותי צער נורא. תחושת עקצוץ של בכי מלווה אותי כבר שלושה חודשים לערך. איך אני אשרוד...

נזכרתי בכל הרגעים היפים שחלקתי עם אנשי החברה זכרונות כאלה חזקים ויפים אי אפשר למחוק:

 

1. איך שחיכיתי לאוטובוס שעה וחצי (מדוד על השעון) ובסוף הוא בא ולא עצר...

2. את הרגעים שבהם כבר נשכבתי על הכביש וחיכיתי שהאוטובוס ידרוס אותי אבל הוא לא בא.

3. את איך שמסננים את נטע לי החמודה

4. את איך שצעקתי עליהם בטלפון שהם שקרנים... ופעם אחרת שהם מפגרים רצח... וזונות ושאר ברכות

5. ואיך אני יכולה לשכוח את היום שבו אני ויעל(ולולולולולולו) נסענו לישפרו והיה מקום רק ל3 אנשים ובדיוק היו שלושה אנשים לפנינו בתור...

 

אחח... *מתרפקת על הזכרונות המתוקים*

 

ומעכשיו הנסיעות שלי לתל אביב לא יהיו שלמות בלי הצורך הטבעי להדחף לאוטובוס בחזרה בגלל שאתה יודע שאין דרך אחרת. אני כאן בשביל לשרוד. ואם זה שאני ארביץ לילדה שמנסה לעקוף אותי וזה שאני אבעט בביצים של הילד שמנסה להדחף לפני, זה מה שיגרום לי להגיע הביתה, זה מה שאני אעשה.

החזקים שורדים, החלשים נשארים בתל אביב מחכים לאוטובוס הבא... אם הוא בכלל יגיע...

 

וכמובן שאני אתגעגע לענת (זאת שעונה כשמתקשרים להתלונן) שאומרת לי, "עוד עשר דקות הוא מגיע" ואחרי עשר דקות "הוא התכוונתי שהנהג מסיים לאכול עד 10 דקות, אז עוד 10 דקות הוא יגיע" ואחרי עשר דקות "האוטובוס נשרף מהפיפי של הנהג, אז עוד 10 דקות הוא יגיע" וכך הלאה והלאה...

 

אבל יש דברים יותר מבאסים ממרגלית. כמו חצ'קונים למשל.

 

 

לכל אני אצליח להתרגל בקשר לחברה החדשה... לאוטובוסים החדשים והמפוארים (יש גם אוטובוסי ספא- יעל ניסתה אחד כזה. את גם מגיע ממקום למקום וגם האוטובוס משמש לך כסאונה. מחלקים מגבות לבנות בכניסה), למרכז שירות לקוחות הטלפוני הגדול והרציני, לאוטובוסים שמגיעים כל עשר דקות- רבע שעה וכו' וכו'.

 

 

אבל יש רק דבר אחד שאני לעולם לא אצליח למצוא לו תחליף.

***פלאש באק***

אני עולה לאוטובוס קו 8 (אחרי המתנה של כ40 דקות ו3 שיחות עם ענת) ובעודי סופגת את גודל החוויה ואת אווירת הדיכאון הכללית והתמידית השוררת באוטובוס, מתבונן עליי הנהג המיובש באדישות או בטמטום (או באדישות מטומטמת) ואומר לי (יותר נכון, נובח עליי): קייזר? לא. אני עליתי על קו 8 לקייזר  כי אני רוצה להגיע להודו ולקנות פטריות הזיה. אני עונה לו כן. הוא נראה די מאוכזב. כל הנוסעים נראים מאוכזבים תאמת. אני מסתכלת החוצה דרך החלון. השמיים פחות כחולים מכאן ולא שומעים את הציפורים מכאן. אני מתיישבת בכיסא הכי פחות מסריח.

 

ממ... מעניין מה יש לארוחת צהריים?

 

 

להתראות חמודים!

 

קבלו, יש לי חתימה, איזה קול! (יש לי עוד אחת אפילו !!! ספור קול!)

 

 

נכתב על ידי moza , 24/8/2007 22:39  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של moza ב-26/8/2007 01:52
 



נועה התחתנה סוף סוף!


ועוד עם מי:

ואם זה לא אמיתי אני פנינה רוזבלום [יש דימיון לא? אה אה]


נועית מה נשמע ילדה?

כאן נעה בעלת השם המקורי במיוחד 8)

באתי סתם כי משעמם, אבל בעיקר כדי לומר לך שאין כמוך עוד בעולם [וואלה, אני בטוחה שלא ידעת את זה.] ושאני אוהבת אותך מאוד מאוד D: ושאת ילדה 100ממת.
וגם כמובן, שסקסי מיזמוזית היא סקסית.


אחח נועה נועה. איך לא סמכנו על הטעם שלך בבנים ופיקפקנו בחתיכותו של כוסון העל שהופיע בסרט?
מהיום נסגד לטעמך!

 

ותזכרי שאני עוד חייבת לכן שתבואו לישון אצלי!


ועכשיו כולם דקת דומיה לזכר הגלידה בטעם בננה [איו], וניל ונוגט.


אחח עכשיו גם את יכולה להתגאות שיש לך פוסט מיותר בבלוג.

 

מאת: נעה שאוהבת את נועה שגנבה לה את השם כי נעה יותר גדולה מנעה בכמעט חצי שנה למרות שחושבים תמיד שנועה יותר גדולה כי נעה נמוכה.

 

נכתב על ידי moza , 18/8/2007 22:38  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של moza ב-19/8/2007 20:08
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmoza אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על moza ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)