לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לחלום בגדול


הישגים מרחיקי לכת דורשים שאיפות מרחיקות לכת. Our truest life is when we are in dreams awake.

Avatarכינוי: 

בן: 41

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

המלחמה על הגביע!


במעבר חד מאין כמוהו מהפוסט הקודם, הפוסט הזה הוא פוסט שמח.

היום ב 23:00 ימריא מטוס חברת סאן דור בו אהיה לפראג. (מעניין איפה הדרכון שלי)

מכבי שלנו, מכבי ת"א, תיאבק שם על גביע אירופה שלישי ברציפות, הישג נדיר בספורט המודרני.

השלשות של שארפ, המסירות של וויצ'יץ, הדאנקים של באסטון, הברק של פארקר, ההגנה של בורשטיין, השגעון של וויל,

הכשרון של ששון, והבשר של ארנולד וגרין, הם שיכריעו אם אחזור מחוייך כמו בשנה שעברה או שלא...

אז בלי תוספות מיותרות אומר קדימה מכבי! ואשאר אתכם עם ההמנונים הצהובים.

 

אני מודה לאלוהים, שהוא שונא ת'אדומים

אני לובש צהוב כחול, למכבי אתן הכל

אחרייך תמיד הולך, מוכן למות למענך,

חושב עלייך כל היום ומי שלא קופץ אדום

מי שלא קופץ אדום, מי שלא קופץ אדום

מי שלא קופץ אדום, מי שלא קופץ אדום.

 

צהוב, עולה עולה, צהוב עולה עולה,

או-לה! או-לה! או-לה....

הפועל זונה... הפועל זונה...... הפועל מוצצת לכל השכונה...

מתוך הלב שיר העולה
המשפחה אחת גדולה
מוצלחת כל כך עם נחת כל כך
אני גאה להיות שייך

צהוב - כחול אני אוהב
מגן דוד צמוד ללב
וסלים כמו גשם קורעים את הרשת
אני שרוף, אני חולם

על מכבי שלנו מכבי תל אביב
בקיץ, בחורף, בסתיו ובאביב
מכבי זה שם שתמיד נשמע חביב
היום כל אחד הוא מכבי תל אביב

כן, על הדשא הם באים
חמישיית המופלאים
תראו הצגה, תראו חגיגה
השיר הופך לשאגה...

זו מכבי שלנו שלנו מכבי ת"א
בקיץ בחורף בסתיו ובאביב
מכבי זה שם שתמיד נשמע חביב
היום כל אחד הוא מכבי ת"א...
תנו לנו לשמוח שלא נוכל כבר לעמוד
רוצים את הגביע אנחנו לא נפסיק לרקוד

או אוו או או או או אוו או או או או או או אוווו או או

תאירו ת'פרקט תאירו ת'יציעים
אני אוהד מכבי לא אוהב את כל האדומים

או אוו או או או או אוו או או או או או או אוווו או או

כשהסמל קרוב ללב תתנו את כל הנשמה
רוצים אש בעיניים יאללה מכבי מלחמה

או אוו או או או או אוו או או או או או או אוווו או או
WELCOME TO THE YELLOW HELL
היום נישחט את הפועל
השטן הוא לא אדום
ברוך הבא לגיהנום,
WELCOME TO THE YELLOW HEL
אמן ייקח אתכם האל
לובש אדום ימות היום
ברוך הבא לגיהנום
-
 
 
מקווה שתשירו איתי במשחק... אני שם ואתם מהבית
קדימה מכבי! מלחמה!!!
 
איקס, שנסע להביא גביע...
 

 תביא עוד גביע מייסיאו!
 

מקווה ששוב תשמחו איתנו חבר'ה...

נקווה שגם בלי שאראס נראה את הגביע
 
יאללה מכבי!!!

 

נכתב על ידי , 27/4/2006 12:26  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של johnnie walker ב-8/5/2006 04:28
 



לדף הבא
דפים:  

47,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)