לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

מבצע חיפוש כלה מלאה ומאד נשית - דיווח 2


מבצע חיפוש כלה מלאה ומאד נשית

 

במהלך המבצע אני מתאר מה עשיתי כדי למצא בת-זוג שמתאימה לתאור הזה. מי שחושבת שהיא מתאימה או מי שרוצה ליצור איתי קשר מוזמן/ת לפנות לאי-מייל שלי ([email protected]). פרטים על המבצע הראשון (זה השמיני) אפשר למצא כאן.
 

דיווח 2

 היום יום ו' בבוקר עשיתי (עם חברים) רכיבת אופניים בפארק ובטיילת ה'צפונית' (צפונית לרידינג), בערב עשיתי (לבד) רכיבה בפארק ובטיילת ה'דרומית'. לא ראיתי אף אחת מתאימה היום. הלוגו של המבצע עדיין לא מוכן, אבל הוא בשלבי הכנה. רציתי לצלם תמונה מהפארק, אבל שכחתי... במקום זה אשתמש בתמונה ישנה משם.

 

תזכורת:  אני מזכיר לכם/ן (כמו שכתבתי בפוסט הזה) שאתם/ן הקוראים/ות שלי, אתם/ן ה"שגרירים" שלי, כלומר שאם אתם/ן מכירים (גם בעקיפין) מישהי שמתאימה לתאור הזה, אז אתם/ן יכולים/ות לנסות לשדך בינינו ומי יודע? אולי יצא מזה זיווג? (והנה עשיתם מעשה טוב...!).

 

פחדים מהכרות דרך האינטרנט

לא מזמן קראתי כמה תגובות לפוסט בבלוג מסויים כאן בישראבלוג. דובר שם, בחלק מהתגובות, על הכרות דרך האינטרנט והסכנות שבזה. בתור מי שהבלוג שלו אמור להיות גם "מודעת הכרות אינטרנטית", חשוב לי לדון בפחדים האלה. עבור בת-זוג פוטנציאלית אני אנסה להרגיע קצת את החששות האלה, לפחות לגבי המקרה שלי.


1. "אולי הוא בכלל גבר נשוי?"

אני מצהיר בזאת שנכון לכתיבת שורות אלה (3.2.2012) אני רווק (רווק = גבר שמעולם לא נישא). אני גם לא נמצא כרגע בקשר זוגי ואין לי ילדים 'נסתרים' או ילדים בכלל, לא בארץ, לא בחו"ל, ואפילו לא בחלל החיצון...קריצה כנ"ל הגיל, המין, הלאום (יהודי) ושאר הפרטים הבסיסיים שלי נכונים (וברובם מדוייקים). התחזות זו, כידוע, עבירה פלילית.

 

2. "אולי הוא בכלל סוטה?"

ה"סטייה" היחידה (או שמא העיקרית שלי) היא שאני נמשך לבחורות מלאות עם ציצים ענקיים, אגן רחב ושאר תיאורים. כן, ה'טיפוס' שאני מחפש פחות נפוץ, אבל זה לא הופך אותי לסוטה. אני מעריך עצמי בסה"כ כאדם נורמטיבי בהרבה תחומים.


3. "איך אפשר לסמוך על הכרות עם אדם זר לגמרי? עדיפה הכרות דרך חברים"

גם הכרות דרך חברים לא מבטיחה ביטחון מלא. האם החברים, סתם כדוגמא תיאורטית, יודעים אם חלילה אדם כנ"ל הוא נשא איידס למשל (שלא מודה בזה או שלא מודע לזה)? ברור שיש יתרון בהכרות אישית של מישהו אחר, אבל גם מישהו זר יכול להיות אדם טוב, אולי אפילו יותר טוב. דגש כמובן על אולי (כל מקרה לגופו). בכלל אני מציע לא לפסול מראש אף אחד/ת. כן צריך להפעיל שיקול דעת.

 

4. "אדם זר יכול להיות פושע, מחבל, נוכל וכו'"

בעיקרון זה נכון. יש אפשרות כזאת ולכן צריך לנקוט באמצעי זהירות. למשל לוודא שמקבלים מספר טלפון (שזה לא מבטיח הרבה, אבל בכל זאת זה קצה חוט). אם מחליטים להיפגש, לעשות זאת, אך ורק במקום ציבורי מוכר למשל בקניון. אם מאד חוששים מותר ואפשר להביא מלווה, שיכול/ה למשל להיות באזור בתצפית או בלווי צמוד. כבר קרה לי שהכרתי בחורות דרך האינטרנט שבאו לפגישה עם אמא שלהן... (בחיי!) כך שגם לזה יש פיתרון.

 

5. "למה הוא לא שם תמונה שלו?"

כתבתי על זה בתאור העצמי שלי כאן בבלוג. אני לא רוצה להיחשף בפני כל העולם (או אפילו חלקו...) כאן בבלוג. האנונימיות מאפשרת לי לכתוב בחופשיות, בלי לחשוש שמישהו שאני לא רוצה שידע, יזהה אותי.

 

 

אני יכול להעיד שהכרתי בזמנו (זה כבר היה אני חושב לפני שנה+) מישהי דרך הבלוג. בת 20+ (אני מציין את הגיל לכל הסקפטים שכותבים לי שאין סיכוי שבחורה בגיל הזה תפנה אלי ואגב היו כמה בנות 20+ כנ"ל שפנו אלי במהלך שנות קיום הבלוג, בהחלט לא הרבה, אבל היו). בסוף הפגישה (הבליינדייט) היא נתנה לי נשיקה על הלחי (באמת בחורה חמודה...!)  כך שאני משער שלא הייתי כל-כך נורא ברושם שעשיתי עליה!

 

גם לי יש את החששות שלי מהכרות בדרך הזו. בכל זאת, זו עוד דרך ואני מציע לא לפסול אותה מראש. להיזהר, בהחלט כן! להפעיל שיקול דעת.

יש לי חבר שהכיר את אישתו (לפני שנה+) באתר הכרויות והיום הם חובקים תינוק. אני מכיר עוד זוג (בת של שכנים) שהתחתן דרך הכרות באינטרנט וכמובן לא חסרות עוד דוגמאות.

 

 

 

תמונה ישנה (מיולי שנה שעברה) מפארק הירקון:




 

"באינטרנט או על אי בודד, אם תבקשי":

 

 

לילה טוב וסופ"ש נעים לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.

נכתב על ידי , 4/2/2012 00:03   בקטגוריות אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   6 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוד לא נשוי ב-4/2/2012 22:58



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)