לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

מבצע חיפוש כלה מלאה ומאד נשית - דיווח 3


במהלך המבצע אני מתאר מה עשיתי כדי למצא בת-זוג שמתאימה לתאור הזה. מי שחושבת שהיא מתאימה או מי שרוצה ליצור איתי קשר מוזמן/ת לפנות לאי-מייל שלי ([email protected]). פרטים על המבצע הראשון (זה השמיני) אפשר למצא כאן.
 

דיווח 3

 היום יום א', בערב עשיתי רכיבת אופניים בפארק ובטיילת ה'דרומית'. יותר מאוחר נתתי גיחה משולבת ארוחה וקניות לקניון רמת-אביב. לא ראיתי אף אחת מתאימה היום. כפי שאפשר לראות סופסוף הוספתי לוגו למבצע. עוד על הלוגו וגם תמונות מהיום בהמשך הפוסט.

 

תזכורת:  אני מזכיר לכם/ן (כמו שכתבתי בפוסט הזה) שאתם/ן הקוראים/ות שלי, אתם/ן ה"שגרירים" שלי, כלומר שאם אתם/ן מכירים (גם בעקיפין) מישהי שמתאימה לתאור הזה, אז אתם/ן יכולים/ות לנסות לשדך בינינו ומי יודע? אולי יצא מזה זיווג? (והנה עשיתם מעשה טוב...!).

 

הסבר על הלוגו החדש של המבצע

בעיקרון הלוגו החדש, דומה טכנית ללוגו-ים של המבצעים האחרונים, כלומר יש שם אנימציה של תנועה במעין 'מבוך', כאשר בצד ימין של הלוגו-אנימציה רואים מבט תלת-מימדי ובצד שמאל רואים מבט על (מפה דו-מימדית) עם חץ אדום קטן שמראה מיקום וכיוון מבט.

 

בפעמים הקודמות, שילבתי באנימציה ציורים של בחורות רזות ונעריות ואז לקראת סוף האנימציה הצגתי ציור של בחורה מלאה ושופעת איברים (בכיוון שאני מעדיף). אח"כ מופיע לב אדום 'מהבהב' שאמור להביע את משיכתי אליה... משהו כזה...מוציא לשון

 

הפעם במקום ציורי בחורות, החלטתי לעשות "תערוכת תמונות וירטואלית"... זה הזכיר לי קצת (ולהבדיל) את תערוכות צילומי האופנה 1950-2011 שמוצגת בדיוק עכשיו בקניון רמת-אביב בת"א (תמונה מהיום של התערוכה הזו בהמשך). באינמציה הזו שילבתי תמונות שצילמתי במהלך המבצעים הקודמים במסגרת חיפושי. תמונות מקניונים (רמת-אביב, עזריאלי (ת"א) ועוד), מצילומי שקיעות מהטיילת (ועוד נופים) ולקראת סיום ה'סיור' מופיע הלוגו של הבלוג ("עוד לא נשוי").

 

את ההסבר הטכני-תיכנותי כיצד יצרתי את ה3D, סיפקתי בזמנו כאן. במקור קובץ האינמציה היה די גדול (משהו כמו 1 מגה), אבל יש מגבלה של 500K על גודל תמונות כאן בישראבלוג, אז הייתי צריך 'לדלל' מעט את האנימציה כדי שתתאים למגבלת הגודל הנ"ל.

 

 

הנה תמונה מהיום מדרום הטיילת ה'דרומית':




הנה תמונה מהיום של תערוכת צילומי האופנה שהזכרתי לעיל:




והנה תמונה אחרת מהיום מקניון רמת-אביב:




 

לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.

נכתב על ידי , 5/2/2012 23:09   בקטגוריות אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוד לא נשוי ב-7/2/2012 15:40



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)