לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

"מרחיבין דעתו של אדם" + 500 ש"ח מתנה


"מרחיבין דעתו של אדם"

כותרת הפוסט לקוחה, כמובן, מהתלמוד הבבלי (/גמרא): "שלשה מרחיבין דעתו של אדם, אלו הן: דירה נאה ואשה נאה וכלים נאים".

לא מזמן הוזמנתי לביתו של חבר שנישא לפני כמה שנים והיום הוא אב גאה לתינוק. הוא בערך בן גילי. הוא ואני נהגנו, לפני שהכיר את אישתו, לבקר במשך לא מעט זמן, ביחד בקניונים, גם כדי להיפגש ולפטפט, אבל גם (ואולי בעיקר מבחינתי לפחות) כדי לחפש בת-זוג תוך כדי "שטיפת עיניים" על העוברות ושבות (ולעיתים "שוות"...).

 

אני זוכר את המקום שהוא גר בו בזמנו כשהוא היה רווק נטול זוגיות. לא אכנס לתאור מפורט, אבל אני זוכר היטב את הבלאגן (ואפילו קצת את הריחות...). עכשיו כשביקרתי אותו ואת אישתו, אמנם בדירה אחרת, ההבדל היה גדול. בית מטופח עם ניחוחות תבשילים באוויר. אבל לא רק ריחות נעימים וצבעים נאים היו שם.. היתה שם שמחה.

 

אבל בכל זאת כדי לאזן קצת את התמונה השמחה הנ"ל... לא הכל שם וורוד. אני יודע שלא קל להם עכשיו כשהם מתעוררים בלילה לתינוק.. ראיתי את העייפות בעיניים שלהם... וזה בנוסף להוצאות הרבות והאחריות שיש להם עכשיו, אבל זו אחריות מבורכת כמובן.

 

אני כרווק מרגיש היטב את החוסר הזה של זוגיות. אני יודע שאם היתה איתי אישה כלבבי, הבית שלי היה הרבה יותר מסודר, ריחות תבשילים (וכד') היו ממלאים מידי פעם את האוויר ובעיקר... אני מניח שהייתי מרגיש שיש לי "ציפור קטנה בלב"...

 

 

500 ש"ח מתנה

אני מזכיר את המבצע (שכרגע נמצא בתקופת הרצה) של 500 ש"ח מתנה למי שת/יצליח לעזור לי למצא בת-זוג מתאימה בתנאי שאתחתן איתה, כפוף למה שמצויין כאן.

 

 

"ציפור קטנה בלב":

 

 

לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.

נכתב על ידי , 11/12/2012 23:56   בקטגוריות אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוד לא נשוי ב-12/12/2012 18:29



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)