לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

למה יש פחות נשים נשיות באינטרנט?! + 500 ש"ח מתנה


למה יש פחות נשים נשיות באינטרנט?!

המושגים "נשיות" ו-"גבריות" עלולים במידת מה להיות נתונים לפרשנות סובייקטיבית. עדיין, גם במובן החיצוני וגם במובן האישיותי, אני מניח שאפשר להסכים, בהקשר הנ"ל, על כל מיני דברים. למשל ברמה החיצונית, שיער קצר נחשב לדבר גברי ולא נשי, למרות שניתן למצוא נשים עם שיער קצר וגם גברים עם שיער ארוך, אבל הם בבחינת היוצא מהכלל שלא מעיד הכלל. נמשיך, לא נתקלתי אף פעם באינסטלטורית... (שרברבית?), יש הרבה יותר אחיות ומורות מאחים ומורים ויש גם יותר מהנדסים ממהנדסות, כך גם הדבר בפוליטיקה ועוד ועוד.

 

אפשר ברמה האישיותית לדבר על "מוח גברי" ו-"מוח נשי", מושגים שמוגדרים בספר שהזכרתי, אין ספור פעמים, כאן בבלוג: "ההבדל המהותי" (מומלץ לעיין בקישור למי שזה מעניין אותו/ה). בקצרה, המוח הגברי שמצוי יותר אצל גברים אבל גם אצל מיעוט של נשים, טוב יותר בהבנת ויצירת מערכות שיש בהן לוגיקה וכד' ואילו המוח הנשי, שבאופן סימטרי, מצוי יותר אצל נשים אבל גם אצל מיעוט של גברים, טוב יותר, באופן כללי, בכישורים בין-אישיים.

 

כמו שציינתי בעבר אחד הניסיונות שלי להסביר את הרושם הזה שלי (שיש יותר נשים "גבריות" באינטרנט מאשר ב'חיים האמיתיים') הוא שבגלל האופי הטכני של האינטרנט - לחילופין או בנוסף - בגלל פחות כישורים בין-אישיים, האנשים שגולשים באינטרנט (גברים כנשים) נוטים להיות בצד ה"גברי" של החשיבה (סוג המוח לעיל).

 

זו השערה או התרשמות. בכל זאת מידי פעם אני מציץ כאן בבלוגים בישראבלוג ואני נתקל ה-מ-ו-ן בבלוגים של מה שנקרא "אנה" או אנורקסיה. בחורות שתומכות זו בזו לאכול כמה שפחות ולרזות ולרזות, כאילו שרזון זה טוב... אל תקחו אותי בתור דוגמא... אני מעדיף בחורות שמנמנות/מלאות/שמנות אבל זו הגדרה כללית מידי (פירוט מה אני מחפש בבת-זוג חיצונית (וממש לא רק) אפשר למצוא כאן), אבל, להבנתי, רובם המכריע של הגברים יעדיף בחורה ממוצעת, רובם לא ימשך לבחורה מאוד רזה (חפשו סקרים בנושא באינטרנט, יש כאלה). בקיצור במושגים שלי, אנורקסיה זה לא משהו נשי (גם אם זו תופעה שרווחת הרבה יותר אצל נשים, כלומר זו לא תופעה גברית).

 

אחרי זה, יש את הבלוגריות הפמיניסטיות. דווקא הן לא רבות, אבל יש כאלה שהן לא ממש פמיניסטיות אבל הן לא רחוקות משם והן די נפוצות באינטרנט. לפחות במושגים שלי ומההתרשמות שלי, אישה נשית באמת לא תזהה עצמה עם פמיניזם וזה לא אומר שהיא (או גם אני לצורך העניין) בעד אפליית נשים. בהחלט לא. אני נגד אפליית גברים ע"י דברים כמו "אפלייה מתקנת" וכד'. ראו דוגמא מהפריימריז האחרונים בעבודה. מירב מיכאלי במקום גבוה יותר מפרופ' אבישי ברוורמן (אני לא צריך להשוות ביניהם, אני חושב שההבדלים ברמה ובעשייה ברורים) למרות ש(כמדומני) השני קיבל יותר קולות מראשונה.

 

הסבר אחר יכול להיות שפשוט הבחורות הנשיות יותר תפוסות ולכן הן עסוקות בחיים הזוגיים/משפחתיים(בית/ילדים) שלהן, ואז יש הרבה פחות זמן לגלישה באינטרנט. מובן שאלו הכללות. יש נשים נשיות באינטרנט, אפילו אצלי יש מגיבות שעושות רושם של בחורות מאוד נשיות. אולי צריך לחפש את הבחורות הנשיות במקומות מסויימים באינטרנט(?) או מה שיותר סביר... לחפש אותן ב'עולם האמיתי'.. עדיין אני רוצה לקוות שגם הזן הנשי מבין הנשים יתן את ייצוגו באינטרנט, לכן (בין היתר) אני ממשיך לכתוב כאן...!

 

 

500 ש"ח מתנה

אני מזכיר את המבצע (שכרגע נמצא בתקופת הרצה) של 500 ש"ח מתנה למי שת/יצליח לעזור לי למצא בת-זוג מתאימה בתנאי שאתחתן איתה, כפוף למה שמצויין כאן.

 

 

"היא אישה", החיפושיות:

 

 

לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.

נכתב על ידי , 12/12/2012 23:56   בקטגוריות אהבה ויחסים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוד לא נשוי ב-18/12/2012 00:10



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)