לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

1000 (קודם 500) ש"ח + סיכום שבועי


המבצע הסתיים ב-17 באפריל 2014 (ועדיין, נכון לרגע כתיבת שורות אלו (17.4.2014), לא מצאתי זוגיות), כלומר המתנה שמוזכרת לא תינתן לאף אחד/ת... אני אמצא מה לעשות בכסף...קריצה


 

1000 ש"ח מתנה למי שת/יצליח לשדך לי בת-זוג שמתאימה לדרישות שלי בתנאי שאתחתן איתה וכו' וכו' כמפורט בהמשך

אני ממשיך עם המבצע שהתחלתי איתו בזמנו (ושעשיתי לו תקופת הרצה כדי לקבל תגובות/רעיונות לשיפור) והנה שוב הסבר:

 

- הרעיון הוא שאם מישהו/י מכיר בחורה רווקה שכאמור מתאימה לתיאור הזה והוא/היא רוצה להכיר בינינו (ע"י פניה באימייל אלי ([email protected])) אז הוא/היא מוזמן/ת לפנות אלי, בתנאי כמובן שהבחורה המשודכת יודעת מכך, כלומר שהיא קראה את התיאור (הסובייקטיבי משהו) שלי וגם את מה שאני מחפש ושהיא מסכימה להכרות איתי למטרה רצינית. סתם להפנות אותי למישהי שלא יודעת או לא מסכימה לזה, זה לא נחשב.

 

- הסיכוי שמישהי שאפילו על-פניו מתאימה לתאור המבוקש, באמת תתאים לי (וכמובן שגם אני לה) הוא להערכתי לא גבוה. (כמעט) אף פעם לא יצא לי לפגוש בבליינד-דייט (או בשיטות דומות) בחורה שבאמת מצאה חן-בעיני. לעומת זאת בהתחלה מקרית 1 על 1 למשל ברחוב, מקום ציבורי או מסגרות אחרות, כן יצא לי (כלומר שלפחות חלקית היתה התאמה סבירה (מבחינתי)), כך שאל לו/ה לצפות, למי שאכיר דרכו/ה מישהי לכאורה מתאימה, לקבל את הסכום הנ"ל רק בגלל שהוא/היא ניסה להכיר לי או לסייע לי.

 

- גם אם תיאורטית אצא עם מישהי שאכיר בדרך הנ"ל יותר מדייט אחד זה כמובן עדיין לא מבטיח נישואין. רק אם אני והמועמדת הפוטנציאלית נתחתן, אז ינתן הסכום הנ"ל, לפי שיקול דעתי ומרצוני החופשי, כמתנה וכהוקרת תודה למי שניסה או ניסתה לעזור לי.

 

- אין כפל מתנות. אם ינתן על-ידי הסכום הנ"ל (כאמור במקרה שאני והבחורה כנ"ל נתחתן), הוא יהיה חד-פעמי ולאדם אחד. אם למשל קבוצה של אנשים היתה מעורבת בעניין הם יכולים (אם זה רצונם) להתחלק בסכום הנ"ל. בדומה, אם תיאורטית שניים או יותר, אנשים שונים, יפנו אלי את אותה הבחורה, אז מי שפנה ראשון יחשב לצורך העניין, כלומר מי שהאי-מייל שלו/ה הגיע אלי ראשון (יופיע ראשון בתיבת האי-מייל). במילים פשוטות: בכל מקרה, רק סכום אחד ויחיד של 1000 ש"ח (אלף שקלים חדשים) יינתן על-ידי (אם בכלל).

 

- התייעצתי עם כמה חברים לגבי הרעיון הנ"ל. הם תמכו ברעיון, אבל הציעו לי להציע סכום גבוה יותר. אני לא רוצה לעשות את זה מכמה טעמים:

ראשית, מי שבאמת רוצה לעזור, יעשה את זה גם ללא מתנות. אני לא ממש שלם עם הרעיון הזה. אני למשל כבר "חיתנתי" זוג אחד, כלומר הכרתי בין רווק ורווקה שהתחתנו, לא עשיתי את זה כדי לקבל סכום כלשהו... שנית, אני לא מיליונר... ואני מניח שכבר סוף-סוף ב"ה, אגיע לחופה לא יחסרו לי הוצאות... אז יש מספיק סיבות טובות לחסוך... שלישית, זה פתח, חלילה, לכל מיני רמאויות, לכן ככל שהסכום הוא 'סביר' ולא מאוד משמעותי, כך פחות ישתלם לרמות - כאמור הסיכוי שהעניין הזה בכלל יבשיל לנישואין ומתן הסכום, הוא לא גבוה, אבל מצד שני הוא לא אפס.

 

- אני מבין שזה עלול להראות כעוד צעד נואש... נו אז שיראה... בחורות נשיות, בדרך-כלל, לא מתחילות עם גברים.. זו עובדה שכל נער אמור לדעת, על אחת כמה וכמה אני...קריצה בחמש וחצי(+) שנות הבלוג אפשר למנות על אצבעות שתי ידיים את מספר הבחורות שפנו אלי (מצד שני, אין באמת הרבה כאלה שמתאימות למה שאני מחפש).

 

- לגבי הסכום (מעבר לאמור לעיל), חשבתי לעשות משהו כזה שככל שחולף הזמן הסכום יעלה... אבל אז זה עלול לעודד מישהו/י לחכות ולא לנסות להכיר לי, גם אם יכול/ה... אז חשבתי דווקא על ההיפך... כלומר כל X זמן להוריד את הסכום ב-Y שקלים... סבבי אבל לפחות כרגע אני לא משנה אותו (שיניתי אותו כרגע מ500 ש"ח ל-אלף ש"ח, אבל זה בגלל שזו היתה תקופת הרצה). אני גם שומר לעצמי את הזכות, אבל ממש ללא התחייבות מראש, להוסיף כראות עיני לסכום הנ"ל אם באמת אזכה להינשא בדרך כנ"ל לבת-זוג שתמצא חן-בעיני ותתאים לי.

 

- אני רשאי להוסיף ו/או לגרוע ו/או לשנות תנאים ו/או להפסיק את המבצע הנ"ל, בכל עת, גם ללא הודעה מראש. אין כאן התחייבות, אם אתן את הסכום הנ"ל זה יעשה מרצוני החופשי כמתנה ולא בגלל התחייבות.

 

סיכום שבועי

השבוע עשיתי מאמצי חיפוש בינוניים, לא ראיתי אף אחת מתאימה.

 

 

אני לא מיליונר... אבל גם אם תיאורטית הייתי, אני לא אוהב את החיבור הזה של כסף ואהבה...

"הדברים הטובים ביותר בחיים הם בחינם"...! "לא יכול לקנות לי אהבה", החיפושיות:

 

 

לילה טוב וסופ"ש נעים לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.

נכתב על ידי , 14/12/2012 23:10   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   245 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)