לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

"הצדקה" לפער גילים


כמו אתמול, גם הפעם, על הנושא הזה בטח כבר כתבתי... (זו לא התנצלות קריצה): כשאני פוגש/מכיר בחורה צעירה שיש לה עניין בי, אני לא צריך יותר מידי להתפלסף ולהתנצל על פער הגיל ביני לבינה (היום למשל הלכתי ברחוב ובחורה צעירה (עשרים ומשהו) 'עשתה לי עיניים' בצורה די ברורה). בכל זאת, אני רוצה לדון עוד פעם בעניין הזה.

 

גברים בכל גיל נמשכו ונמשכים לנשים פוריות. שיא הפיריון של נשים הוא כשהן צעירות (אני חושב שזה מודגם טוב למשל בסיכון ללדת תינוק עם תסמונת דאון. בגיל צעיר הוא נמוך מאוד וככל שהגיל עולה הוא גדל משמעותית). גם לגברים יש "שעון ביולוגי", אבל הוא 'מתקתק' אחרת (גבר יכול, תיאורטית,  להיות פורה בגיל שאישה כבר מזמן לא) ולאט הרבה יותר. אני לא מתכחש ל"שעון הביולוגי" הגברי, להיפך, דווקא בגללו חשוב לעניות דעתי לגבר בוגר (אני לא אוהב את המילה 'מבוגר'...קריצה) שאם הוא מוליד ילדים, אז שזה יהיה עם בחורה צעירה יחסית.

 

גם להיפך, לדעתי לאישה בוגרת (נניח מעל 35), עדיף גבר צעיר. הסיבה לדעתי בשני המקרים היא שמדובר באיזו מכפלה. מכפלת פגעי הזמן. השוני בין גברים לנשים הוא שנשים נולדות עם מספר ביציות קבוע שלא מתחדשות ולכן חשופות יותר לפגעי הזמן ואילו אצל גברים הזרעונים מתחדשים כל בערך 3 חודשים (למרות זאת, כאמור, גם אצל גברים יש 'התיישנות' (קרי, יותר פגמים עם הזמן)).

 

כבר קישרתי בזמנו את המחקר הזה שטוען שאת אריכות הימים היחסית של המין האנושי אפשר ליחס לכך שבעבר גברים מבוגרים (ובוגרים..קריצה) יחסית (מעל 55) היפרו נשים צעירות. הפעם אוסיף משהו 'חדש' (בשבילי לפחות) מחקר שמראה שצאצאים לאבות מבוגרים, חיים יותר ! (מה שמתיישב עם המחקר מסטנפורד שקישרתי לעיל). אז גם ב'חיסרון' אפשר למצוא יתרונות...


 

 

"אני כל-כך צעיר ואת כל-כך מבוגרת...", פול אנקה:

 

 

לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 21/2/2013 00:15   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   13 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)