לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

"גבר לא רוצה אישה שמנה"? - לא בהכרח נכון


אתמול בערב, מוצאי יום כיפור, נתקלתי בכתבה הזו בווינט שכותרתה מציינת שלכאורה 97% יכשלו בדיאטה (לפי דעת דיאטנית כלשהי). בעיקרון, אני די מסכים עם רוח הדברים (ויש לי גם קצת ניסיון אישי. תמיד היה לי עודף משקל מסויים, אבל לא קיצוני (עובדה שבסדיר שירתתי בקרבי) ואצלי זה גם קשור למבנה הגוף שהוא רחב יותר. היום למשל מדדתי חולצה בחנות וה-XL ממש 'חנק' אותי (הכפתורים עמדו להיקרע...), רק ה-XXL ישב עלי בנוחיות (אם כי כנראה הייתי צריך משהו ביניהם. אני לא ענק... אני בכלל 'גמד' ( 1.70 מ'))).

 

אני זוכר שקראתי פעם שרוב הדיאטות נכשלות, כלומר רוב אלה שעושים דיאטות חוזרים (בעיקר חוזרות, כי לרוב אלו נשים) בטווח הארוך, למשקל הקודם ולעיתים אף עולים במשקל. יוצאות מהכלל הן, למשל, נשים אחרי הריון, שלדעתי הוסיפו משקל בגלל ההריון, לכן זה טבעי שאחרי תקופה מסויימת הן תחזורנה בערך למשקלן הקודם.

 

מה שלא הסכמתי איתו וקצת צרם לי בכתבה הוא המשפט הבא: "גבר אינו רוצה אישה שמנה". ממש לא נכון! אני גבר (יש לי הוכחות שאני גבר!... קריצה) ואני בפירוש לא נמשך לאישה רזה. פרטתי בהרחבה מה אני מחפש בבת-זוג כאן. אני נוהג להסביר מיד שאין הכוונה שכל אישה שמנה היא בהכרח מושכת בעיני, ממש-ממש לא, אבל היא בהחלט יכולה להיות מאוד מושכת אם מתקיימים כמה תנאים (רמז: לטעם האישי שלי, אין דין השמנה ביטנית (שיותר אופיינית לגברים וגם כמדומני פחות בריאה), כדין השמנה בחזה, באגן ובירכיים (שיותר אופיינית לנשים), או בקיצור: "הכל תלוי באופן המילוי"...).

 

חבל שנשים שבעיני (ומיד אדגים שלא רק בעיני) הן סופר-סקסיות, רצות לעשות דיאטות. הנה סקר ישן שכבר קישרתי המון פעמים בעבר שמוכיח שיש לא מעט גברים שמעדיפים נשים מלאות. עודף משקל קיצוני (שהוא דבר מאוד נדיר) כמו רזון קיצוני (שגם הוא נדיר) שניהם לא אטרקטיבים בעיני רוב הגברים, אבל אלו הכללות. מספיק לעשות חיפוש באינטרנט על המושג BBW ומקבלים הרבה אתרים (שחלקם לא מיועדים לבני פחות מ18 ו/או לאלה שמעדיפים צניעות), מה ששוב מוכיח שלא מדובר במיעוט זניח.

 

 

"Big Girls":

 

 


אני מזכיר את המבצע של 1000 ש"ח מתנה למי שת/יצליח לעזור לי למצא בת-זוג מתאימה בתנאי שאתחתן איתה, כפוף למה שמצויין כאן.  האי-מייל שלי לפניות הוא:  [email protected].

 

 

לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות
נכתב על ידי , 15/9/2013 21:12   בקטגוריות אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוֹלצ' ב-15/9/2013 21:28



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)