לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

חזרתי


אחרי שבעה חודשים ושבוע... אני שוב מעדכן.

לא, עדיין לא מצאתי זוגיות, סתם הרגשתי צורך לכתוב כאן. מבחינה מסויימת, אם אני כותב שוב, אז כאילו לא ניגמלתי מהכתיבה כאן... אבל זה לא מדוייק כי בסה"כ הקפאתי את הכתיבה ולא סגרתי לגמרי את הבלוג.

 

אז מה קרה בחצי+ שנה שחלפו מאז הקפאת הכתיבה כאן? לא משהו משמעותי בתחום האין-זוגיות.

אני מתרשם שישרא ממשיך להיות פעיל ואפילו נדמה לי (אולי אני טועה) שקצת יותר מהעבר הקרוב.

 

מכיוון שמאוחר, אקצר הפעם ואכתוב בפוסט הבא, על מה שהתכוונתי לכתוב כעת.

 

עריכה: עכשיו שמתי לב שהיום (24.11.2014) זה תאריך מיוחד עבור הבלוג (כפי שאפשר לראות במונה הכחול בצד ימין של הבלוג) היום הבלוג הזה קיים 7 שנים, 7 חודשים ו-7 ימים... מועד מתאים לחידוש הכתיבה (אם כי אני לא מתחייב לכתיבה רצופה, כבעבר).

 

 

שלום-להתראות, החיפושיות:

 

 

לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 23/11/2014 23:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)