לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2017

אני אוהב לישון + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


אני אוהב לישון

כמעט תמיד הרגשתי שאני צריך עוד כמה שעות ביממה... אני אוהב לישון לפחות 8 שעות וזה במינימום, בדרך-כלל (בלי שעון מעורר וכד') אני ישן 9 שעות (שזה יוצא גם 6 מחזורי שינה של 90 דק', אם כי, אני לא בטוח שזה מדוייק כי המחזורים הללו לא בהכרח שווים).

 

בפרט שאני אוהב ללכת לישון מאוחר (סימן לאינטליגנציה?). אני מעריך שבדומה ל-IQ (אפרופו אינט') גם זה עניין מולד (ויש לזה לכאורה גם ביסוס מדעי [1]).

 

זה שאני צריך להסתנכרן עם שעות שלא אני קבעתי... זה לא תמיד קל...חיוך. יכולתי ל'האשים' את שעוני הקיץ/חורף (אני לא אוהב את המעבר שמחסיר שעת שינה...), אבל מי שקובע את השעון הוא למעשה הטבע (תנועת כדוה"א סביב השמש) ולא בני האדם...

 

אני זוכר שקראתי פעם על מנהיגים מפורסמים שהיו ישנים מעט שעות ביממה ומתפקדים היטב. אצלי זה לא כך, אם לא ישנתי מספיק, אני מתפקד הרבה פחות טוב ביום שאחרי.

 

דוגמא לזה: פעם ביום של עייפות (הלכתי לישון מאוחר וקמתי כרגיל) כתבתי כמה שורות קוד והכנסתי (שלא במודע) טעות שקשה היה לי לגלות... לקחו לי עוד 3 ימים, כדי למצוא את הטעות הנ"ל. אני רואה גם איך אני כותב כאן פוסטים, בימים שישנתי פחות ממה שאני רוצה.. יש יותר טעויות איות וכד', מיתאם מאוד ברור בין הנ"ל. המסקנה: שווה לישון מספיק מאשר לנסות להספיק יותר.

 

[1] מסתבר לפי המאמר הנ"ל שהאזור הגנטי (ב-DNA) של מאריכי השינה קשור גם למטבוליזם טוב יותר של גלוקוז ופחות ADHD, מנגד האזור הגנטי של קצרי השינה מקושר ליותר דיכאון וסכיזופרניה.

 

מחפש בחורה שמנה או מלאה ומאוד נשית (לקשר רציני)

כדי לתת כיוון כללי של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי, ציירתי את הציור הבא. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב) ושזה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי כאן (בגלישה מסלולר נא לבחור דווקא בגירסה לא סלולרית). עלי כתבתי כאן (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].

 


עוד נעימה של ה-Ventures, "פרפידיה", כאן בחגיגות ה-30 שלהם:


לילה טוב וסופ"ש חמים ונעים לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 17/2/2017 19:31   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)