לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2017

יתרונות של גבר מבוגר + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


יתרונות של גבר מבוגר

האמת שמתחילים להיגמר לי הנושאים לכתיבה (אבל כמו ב'נס חנוכה'... ולהבדיל, אני (כמעט) תמיד מוצא משהו לכתוב עליו) אז אני ממחזר מתוך פוסט ישן מ2010. מעבר לעניין הגנטי לצאצאים (שיש בו חסרונות אבל גם יתרונות), הנה הרשימה הישנה (שרק השתבחה עם הזמן...קריצה):

  • רצינות - גבר בוגר (40+) ופנוי (אני מתכוון בעיקר לרווק), בד"כ פחות מחפש הרפתקאות, אלא קשר רציני.
  • ביסוס כלכלי כלשהו - בד"כ, יהיה בעל דירה ולא ימצא בשלב של תשלומי משכנתא (או תחילתם).
  • ניסיון חיים - אולי (לפעמים) פחות בתחום הזוגי, אבל אין חכם כבעל ניסיון בכל מיני תחומי חיים.
  • שרידות - גבר שהצליח להגיע לגיל מסויים, מעיד על "טיבו הגנטי" (כאמור יש הטוענים שגברים מבוגרים שכאלה נותנים יתרון לצאצאים שלהם)
  • בשלות - אני לפחות כבר רוצה ילדים משלי, כך שבחורה מתאימה שרוצה ילדים משותפים לא תצטרך לשכנע אותי לעשות ביחד ילדים...אני מוכן ומזומן.

אני לא אעשה, הפעם, רשימה של חסרונות...קול

 

מחפש בחורה שמנה או מלאה ומאוד נשית (לקשר רציני)

כדי לתת כיוון כללי של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי, ציירתי את הציור הבא. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב) ושזה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי כאן (בגלישה מסלולר נא לבחור דווקא בגירסה לא סלולרית). עלי כתבתי כאן (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].

 


לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 19/2/2017 18:55   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)