לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2018

אני מחפש בת-זוג מלאה ונשית + טבעי זה הכי, אחותי ולא בכדי


אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

מכיוון שזה יותר חשוב מהרהורים פילוסופיים וכד'.. אני שם בפרונט (תרתי משמע?..) את החלק עם הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ורק אח"כ את שאר. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:




כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי כאן (בגלישה מסלולר נא לבחור דווקא בגירסה לא סלולרית). עלי כתבתי כאן (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].


טבעי זה הכי, אחותי ולא בכדי

פרפרזה על "קרבי זה הכי, אחי". בתיאור הבחורה שאני מחפש ציינתי ויותר מפעם שחשוב לי שהבחורה שאני מעוניין בה כבת-זוג תהיה 'טבעית' (שמתי במרכאות, כי זה לא לגמרי מושג מדוייק), הכוונה לבחורה שלמשל לא עברה ניתוחים פלסטים מהותיים ולא מנסה להראות משהו שהוא לא אמיתי, כלומר שהוא לא תוצר של המראה הטבעי (מולד?) שלה.

 

למשל ניתוח פלסטי להגדלת חזה (כתבתי את דעתי השלילית, ברוב המקרים (אני פחות מתייחס למקרי קצה ולניתוחי שיחזור), על זה למשל כאן). רובם המכריע של הגברים שאני מכיר לא נמשך למשהו מלאכותי כמו חזה מסיליקון בבחורה. בפרט שלא כולם נמשכים דווקא לחזה גדול (גם על זה כתבתי ולא פעם למשל כאן). אני חושב שזה די סימטרי מבחינת נשים כלומר למשל, למרות שלא ממש ערכתי סקר מקיף, אני משער שרוב הנשים תעדפנה גבר קירח טבעי (או עם שיער קצוץ) על-פני גבר עם פיאה נוכרית, בפרט שיש נשים שדווקא נמשכות ו/או מעדיפות גבר קירח (ע"ע כתבה באינדפנדנט).

 

אם זה לא מספיק, אז מה שגרם לי לכתוב את הפוסט הזה הוא שתי כתבות שהופיעו בזמן האחרון בשני אתרי חדשות מובילים כאן בארץ. הכתבה הראשונה (מאתר וואלה) מדברת על הנזקים הפוטנציאלים של שתלי סיליקון לנשים, השניה (מאתר ויינט) מדברת על הסכנות הפוטנציאליות (תלוי בסוג החומרים) כשעושים החלקת שיער.

 

יש כאן עוד נקודה שמתחברת לבלוג הזה. כידוע המטרה המרכזית של הבלוג מבחינתי הוא מציאת זוגיות, נישואין, הקמת משפחה, ילדים וכו'. אני מנסה יותר מ11 וחצי שנים (!) דרך הבלוג (וברור שלא רק דרכו...!) למצוא בת-זוג, אבל בגדול (למעט מקרים בודדים של פניות. ברובם המכריע פניות לא מתאימות (לא מתאימות, זה לא בערך לא מתאימות)) זה לא עובד. יכולות להיות כל מיני סיבות לחוסר ההיענות של בחורות. אחת הסיבות האפשריות היא שנשים (בפרט הנשיות שבהן) כנראה (לאור מבחן התוצאה) לא בנויות ליזום, אבל זה לא נכון לומר שהן לא משקיעות מאמץ בתחום הבין-זוגי ("הן" באופן מכליל, ברור שזו הכללה שלא בהכרח נכונה לכל מקרה פרטי).

 

כנראה (ולא שלא הבנתי את זה כבר מזמן...) שאחת הדרכים שנשים משקיעות מאמץ בחיפוש זוגיות היא בטיפוח המראה שלהן (כדי למשוך גברים שיפנו אליהם (או ליתר דיוק, כנראה, גבר בלשון יחיד (אבל כמובן גבר שמתאים להן))). זה מסביר מדוע נשים קונות הרבה יותר בגדים מגברים, משקיעות בתסרוקות שונות, מתאפרות וכו' וכו' וכנראה גם עושות יותר ניתוחים פלסטיים (וכד'). אם תרצו הסבר לוגי לזה, לדעתי זה מתקשר לצורת הריבוי, כלומר (מאוד בעקיפין אמנם..) לאקט המיני. גבר, באופן טבעי (גם כאן יש דברים מלאכותיים...) צריך להימשך לאישה כדי שיהיה אקט מיני ותהיה לו זיקפה. ממה שקראתי, אמנם אצל אישה גם נדרשת עוררות מינית כדי שהוגינה תגדל בנפח וכך תהא יותר הנאה, אבל אולי(?) זה פחות קריטי מאשר אצל הגבר שחייב להגיע לאביונה (אורגזמה בלע"ז) כדי שהזרע יצא ויהיה סיכוי להפרייה (בתנאים המתאימים, קרי כשאישה בביוץ).

 

כנראה שגם הדרך הזו היא משהו לא טבעי... ואני מבין זאת היטב...

 

 

 

"כנות", בילי ג'ואל:

 

 

[גם כאן ועידכונים על עידכונים כאן]

 

ערב/לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 28/11/2018 18:18   בקטגוריות אבולוציה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)