לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2019

הודעה חשובה + זה לא התרגיל, אלא הונטיל + אני מחפש בת-זוג מלאה ונשית


הודעה חשובה

לפי מה שקראתי בפייסבוק, האתר הזה ("ישראבלוג") עלול להיסגר ב-1.8.19. יש צוות של בלוגרים שמנסה להעביר את האתר לידיו ובכך להצילו, אבל עוד לא ברור (לפחות לי), מי, מה ואם בכלל.

במקרה שהאתר אכן יסגר, אני מזכיר שיש לי בלוג מקביל באתר "תפוז" שכתובתו:
http://www.tapuz.co.il/blogs/userblog/tzachy

 

כמו כן יש לי דף פייסבוק בו אני מעדכן, מדי פעם, בקשר לבלוג, שכתובתו:

https://www.facebook.com/Odlonasuyblogpage-200909336622686

 

כבר קרה, בצירוף מקרים די נדיר, ששני האתרים ("ישראבלוג" ו-"תפוז") לא היו פעילים (או במקרה של "תפוז" לא נגיש לעידכון שלי) ויכולתי לעדכן על-כך רק בדף הפייסבוק לעיל.

 

לידיעת הקוראים/ות, ככל שיש כאלה...

 

זה לא התרגיל, אלא הונטיל

זו אמורה להיות פרפרזה, לא הכי מוצלחת, אני מודה, על "זה לא הגיל, אלא התרגיל". הפעם הנושא הוא אחד מהתחביבים שלי - רכיבה על אופניים. בקצרה: לאחרונה קניתי, דרך האינטרנט (ובמחיר טוב גם יחסית למרשתת), צמיגים חדשים לאופניים. שמעתי כבר בעבר שלצמיגים יש השפעה על מהירות הנסיעה ועוד (למשל אחיזה בסיבובים ואפילו בלימת זעזועים (מעבר לבלימת הזעזועים הרגילה)), אבל לא יחסתי לזה יותר מידי חשיבות. אחרי שהתקנתי את הצמיגים החדשים, שנחשבים בין הטובים בעולם, ויצאתי לרכיבה, הרגשתי, כמו שמישהו כבר התבטא בסירטון חוות דעת על הצמיג הנ"ל, שאני "רוכב על אופניים אחרים"... באותו המאמץ קיבלתי מהירות גבוהה יותר שיכולתי להבחין בה, לחילופין בפחות מאמץ רכבתי במהירות ממוצעת כבעבר. סתם ככה בהערכה גסה אולי שיפור של 10%.

 

בכלל, למרות שאופניים נתפסים כמעין משהו של הילדות, שהרי רובנו התחלנו לרכוב כשהיינו ילדים... (אני זוכר איך אבי ז"ל לימד אותי לרכב... ורץ אחרי ודחף אותי...), למרות זאת, זה נושא שיש בו הרבה טכנולוגיה וגם מדע. אני בוודאי לא מגדיר עצמי כרוכב מקצועי, רק חובב עם רמה בינונית+.

 

אז בקשר לכותרת הפוסט, אמנם כושרו של הרוכב משפיע מאוד, אבל גם על אילו אופניים הוא רוכב וההבדלים יכולים להיות מאוד משמעותיים.

 

התחלתי לרכוב כאמור כילד, המשכתי בתיכון (היו תקופות שהייתי נוסע עם אופניים לבית הספר, שלא היה קרוב). אחרי הצבא התמכרתי לרכב הפרטי שקניתי ורק בערך בסביבות 2009, חזרתי לרכוב כשחבר ביקש שארכוב יחד איתו ואפילו הביא עבורי אופניים נוספים בכל רכיבה. כעבור כחודש קניתי אופני הרים פשוטים, אחרי שנה+ עברתי לאופני הרים משוכללים ושוב אחרי תקופה, יחסית ארוכה הפעם, קניתי אופניים היברידיים (מעין שילוב של אופני הרים וכביש) ועכשיו יש לי אופניים חדשים יותר שהם גם היברידיים אבל קצת יותר לכיוון של אופני כביש.

 

אין בהם את הכידון המכופף אלא כידון ישר. אני לא רוכב עם נעליים שנעולות לפדלים (לא מתלהב מהרעיון מבחינה בטיחותית, למרות שאני יודע שזה נפוץ ומשפר מאוד את הביצועים), אבל מדובר באופניים מהירים. אז כרגע אני מחזיק בשני אופניים ורוכב לסירוגין בהם (בערך). את המהירים אני שומר לאירועים שאני יכול לפתח בהם מהירות, למשל לסובב ת"א (כל שנה בסוכות) או להבדיל (מרחק הרבה יותר קצר) סובב ר"ג. מיד אקשר סירטונים שצילמתיי עם מצלמה על הכידון של שני הנ"ל.

 

אם הייתי רוכב על אופני כביש 'תיקניים' כלומר עם שילדה שכנראה קלה יותר בכמה ק"ג (לא בהרבה, כי גם שלי כרגע די קלים), עם כידון מכופף (זה הכי משמעותי כי ממהירות מסויימת התנגדות האוויר היא הגורם הכי דומיננטי שמאט) ועם חיבור של הנעליים לפדלים ועוד, אני מניח שהייתי משיג יתרון משמעותי במהירות, אבל למרות שאני אוהב תחרותיות ולהיות מהיר, אצלי זה לא בכל מחיר (זה גם חרוז... קריצה), אני לא מתלהב מהמצב 'המכופף' של רוכבי כביש קלסיים (כיפוף הגב כדי להקטין התנגדות האוויר). עברתי מאופני הרים (עם שיכוך מלא (בולמי זעזועים): קידמי ואחורי) לאופניים שהם יותר לכיוון אופני כביש, כי רוב הרכיבה שלי היא בשבילי אספלט (או כבישים) ולא בשטח, אבל כאמור לא עברתי לאופני כביש ממש ואני מרגיש טוב במצב הזה, לפחות כרגע. הצמיגים הם רק שידרוג אחד מכמה שעשיתי לאופניים ואולי אעשה בעתיד עוד.

 

יש גם אולי יתרון מסויים ברכיבה על אופניים שהם לא בהכרח הכי מהירים, כי ככה את/ה מתאמץ יותר ואולי משפר בכך את הכושר שלך ועדיין הכל יחסי ואני דווקא נהנה מזה שבאותו המאמץ אני נע כרגע מהר יותר. אמשיך לרכוב גם על האופניים האיטיים יותר, גם כי הם גם נוחים יותר... יש בהם בולם זעזועים קידמי (שניתן לנעילה מהכידון כשרוצים יותר מהירות ע"ג משטח כמו כביש).

 

 

הנה סירטון שעשיתי של סובב ר"ג השנה. אם הייתי רוכב שם עם הצמיגים החדשים כמעט בוודאות הייתי מגיע מהר יותר לקו הסיום ודי סביר שאף במקום טוב יותר (גם ככה מקום שלישי (למרות שזו לא תחרות ורוב הרוכבים/ות היו בכלל נערים/ות) זה מכובד):

 

 

 

וזה סירטון שלי מסובב ת"א בשנה שעברה (כאמור עם האופניים הפחות מהירים שלי מבין השניים כיום):

 

 

אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי כאן (בגלישה מסלולר נא לבחור דווקא בגירסה לא סלולרית). עלי כתבתי כאן (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].


"יום שישי במחשבתי":

 

 

 

לילה טוב וסופ"ש נעים לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 19/7/2019 15:58   בקטגוריות טכנולוגיה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 63




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)