לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2020

מסכות וריח פה + אני מחפש בת-זוג מלאה ונשית


חזרתי...חיוך


מסכות וריח פה

בזמנו נתקלתי בכתבה הזו (מאתר וואלה) בה מוזכר שחלק מהאנשים שעטו מסכות הריחו אגב כך את ריח פיהם (בפרט, אני מוסיף, במסכות שהן יותר הדוקות ושמסננות יותר (למשל N95 בהשוואה לפשוטות יותר)). לא זכור לי שמישהו/י העיר לי פעם שיש לי ריח רע מהפה (אולי למעט אחרי שאכלתי רבע קילו שום...). מצד שני אנשים לא נוהגים להעיר על כך, מחוסר נעימות מובן וחוסר רצון לפגוע.

בכל מקרה, בעקבות הכתבה התחלתי לשים לב ולעיתים, בפרט כשלא צחצחתי שיניים לפני כן (או שעבר הרבה זמן מאז) הרחתי באמת ריח פה... בעעע. אח"כ עשיתי ניסוי: לא רק צחצחתי שיניים אלא העברתי גם חוט דנטלי ואח"כ גם השתמשתי במי פה (שאני לא נוהג להשתמש בהם בקביעות. מיד אפרט עוד). הפעם באמת לא היה כל ריח. מה שמוכיח שזה באמת עניין של ניקיון הפה. חשוב לפני דייטים... (אם וכאשר יש...).

הריח נובע כמובן מחיידקים שמפרקים שאריות מזון. בזמנו קראתי שמיץ סלק (הכוונה לדעתי למיץ סלק טרי. לא מבושל) גורם להפרשת חומרים שמגבירים את הביצועים הספורטיביים (מוזכר למשל כאן), אבל כדי שזה יקרה דווקא חשוב שיהיו חיידקים בפה (חיידקים מסויימים כנראה), כלומר שטיפת מי פה עלולה לפגוע בתהליך הנ"ל (כמוסבר למשל כאן). זאת ועוד מיץ הסלק דווקא עשוי (באופן לכאורה פרדוקסלי) להועיל במניעת עששת... (כמוסבר למשל כאן). בקיצור... ריח טוב חשוב, אבל חשוב גם להבין מנגנונים לא פחות חשובים של חיידקים וכאלה...


אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)
כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].


לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 31/5/2020 22:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Intsi ב-3/6/2020 16:12



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)