לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2020

התלהבות מאיבר + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


כבר קרה לי בעברי כמה וכמה פעמים שראיתי בחורה ונדלקתי על משהו במבנה הגוף שלה. יש נשים שלא מבינות את "המוח הגברי" (בהכללה, כמובן, גם לגבי ה"גברי" וגם לגבי הנשים). אצל גברים המראה החיצוני (למרות שסובייקטיבי (מה שמוצא חן בעיני א' לא בהכרח ימצא חן בעיני ב')) הוא משמעותי בבחירת בת-זוג (כתבה מווינט).

 

בקיצור היו מקרים שאהבתי את האגן הרחב והדשן מול המתניים צרים, היו יותר מקרים שהחזה הענק משך אותי וגם היו מקרים (אם כי פחות, כי זה פחות קריטי עבורי) שנדלקתי על שיער ארוך באמת (כזה שמגיע לקו הישבן או אף יותר). הערה לפמיניסטיות (לא קהל היעד שלי... (כאן או בכלל)): לא, אני לא "מחפיץ" אישה... אם אני נמשך למראה מסויים, אז זה לא בא להמעיט בצדדים אחרים (אישיותיים ועוד), אבל זה בהחלט חלק חשוב במשיכה (אצלי ואצל עוד רבים (וגם רבות) טובים).

 

אבל התאמה (או "כימיה") אפילו רק במימד החיצוני מורכבת ממכלול, מהרבה פרטים ואכן באותם מקרים שנניח התלהבתי (אפילו מאוד) מהחזה הענק, זה לא הספיק והיו דברים אחרים (ששמתי לב אליהם אח"כ) שפחות התאימו לי. צריך שכל (או אם נהיה ריאלים - רוב) ה"מחוגים" יתלכדו להם, כלומר שאפשר יהי לסמן בהם 'V' (מתאים).

 

לא מספיק שקשה למצוא בחורות עם חזה מאוד גדול (ומותניים לא עבים ואגן רחב וכו' וכו') אלא גם כשאני כבר מוצא, זה לא אומר שזה מתאים... הנה הסבר אפשרי (מתוך כמה) מדוע אני רווק...קול

 


אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)
כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].


לילה טוב וסופ"ש נעים לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 27/6/2020 02:07   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)