לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2020

לכי לבד, בחורה, ברחוב! + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


לכי לבד, בחורה, ברחוב!
זו מעין פרפרזה על מילות השיר "אל תעברי לבד" של "שלישית גשר הירקון" ("אל תעברי לבד ילדה ברחוב"). אמנם, לכאורה, קל להכיר היום במרשתת (אנחנו בתקופת מעבר איטית מ-א-ו-ד (של שנים רבות) לעולם הוירטואלי במה שקשור להכרויות), עדיין, מכל מיני סיבות, נראה שב"רחוב" (באופן כללי המרחב הציבורי) יש יותר אפשרויות להכיר.

 

אף פעם לא היה לי קל להתחיל עם מישהי זרה (או לא זרה) פנים-אל-פנים, אבל ידעתי להתגבר על החשש כשראיתי מישהי שבאמת מצאה חן-בעיני והתחלתי לא פעם. בכל זאת, יש רמות קושי שונות בשבילי ב"להתחיל". אם הבחורה (במילות השיר נאמר "ילדה"... אני לא פדופיל.. לכן שיניתי ל"בחורה"..) הולכת/נמצאת לבד ואין סביבה אנשים יהיה לי יותר קל להתחיל איתה.

 

אני כידוע לא בחורה ולכן ייתכן שאני מפספס משהו בעניין בטחון אישי, כלומר שאולי בחורה מרגישה לא בטוחה שהיא לבד ברחוב(?) אבל אני לא כותב כאן על ללכת לבד ב3 בלילה באזור מסוכן של פשיעה וכד', אלא במרחב הציבורי הבטוח והרגיל, בשעות רגילות ובמקומות שיש בהם עוד אנשים (לא בהכרח בצמוד אבל נניח בטווח של עשרות או מאות מטרים).

 

ברגע שבחורה הולכת עם חברה אחת או יותר, זה מאוד מרחיק אותה ממני אוף. ככה זה אצלי וזה כנראה משהו ברמת האינסטינקטים. לכן, אני ממליץ לבחורות שרוצות שאתחיל איתן ברחוב...מוציא לשון שהן תלכנה לבד... כשאני כותב את זה... אני חושב שאני כבר "בא בימים" סטנדרטי ואפילו שאומרים לי שאני נראה פחות, גם הבטחון העצמי שלי עלול לרדת אם אני רואה בחורה צעירה (בשנות העשרים שלה. אלו, מה לעשות, הבחורות הכי אטרקטיביות. מבחינתי ולא רק), אז בנות המין היפה, אל תקשנה עלי שלא לצורך, אלא אם כן, אין לכן עניין בי...

 

 

אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)
כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].



לילה טוב וסופ"ש נעים לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות



נכתב על ידי , 10/7/2020 02:18   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)