לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2020

עִזרו לי למצוא את האחת, הפיצו הבלוג/דף בפייסבוק


[אני חוזר על הפוסט הבא ו"מתנצל" בפני הקוראים/ות הקבועים/ות (שנאלצים/ות "לקרא" שוב..) אבל צריך לנצל את תקופת הסגר.

למרות שהיו כמה שיתופים (ראיתי לפי כמות הכניסות לבלוג), נכון לעכשיו -וכרגיל (לצערי)- 0 (אפס) פניות מבחורות אלי במייל]

 

אינני מאלה שנוהגים לבקש עזרה, גם כי אני גבר...  וגם כי זה עלול להתפרש כחולשה(?). אני לא חלש (ברוך השם. דווקא יש לי שרירי רגליים בסדר) אבל נוצר צירוף מקרים שיש סגר, הרבה אנשים בבתים, חלק לא קטן ללא עבודה ולכן יותר זמן במרשתת כלומר זו הזדמנות.

 

אי לכך, אם אתם רוצים לקשר לבלוג או לעשות שיתוף/לייק וכד' בדף הבלוג בפייסבוק (הפניה היא רק לאנשים מגיל 18 ומעלה!), אז אתם מזומנים/ות ואולי זה יגרום לבת-זוג כמו שאני מחפש לפנות אלי במייל ([email protected]). אם אתם/ן לא רואים סיבה לעזור לגבר "יהיר" שכמוני (אגב, אני לא חושב שאני כזה... סתם המצאתי לעצמי כרגע כינוי גנאי..) חישבו על זה שאולי זה יעשה טוב גם לבחורה מתאימה (בהנחה שהיא באמת מתאימה, כלומר, בין היתר, שתרצה בי לא פחות משארצה בה).

 

אני מודע היטב לזה שאני מחפש בחורה שקודם כל חיצונית אין רבות כמוה (ע"ע תיאור מבוקש), שנית אני מודע (ושוב, היטב) שאני "בא בימים" (אני כבר בן 59 (מאז ה17 באוקטובר..) אבל לא כולנו מזדקנים באותו הקצב.. (הרבה אומרים/ות לי שאני נראה פחות מגילי (זה כנראה בגלל השיער השחור (מה שנשאר.. והטבעי) שלי))) ואני מחפש מישהי צעירה משמעותית ממני (בשנות דור+). בבקשה לא "להסביר" לי מדוע אני "צריך" לקחת מישהי בת +50, גרושה עם ילדים (אני רווק+0 ועדיין רוצה ילדים משלי). תתפלאו יש בחורות צעירות שמעדיפות גברים בגילי או שהגיל לא משמעותי אצלן (הן מיעוט קטן, אבל הן קיימות! כפי שאני חוזר וכותב: "אני לא צריך מיליון בחורות. אני צריך רק אחת מתוך המיליון" אבל אחת מתאימה... וזה, גם אם על סף הבלתי אפשרי, כן אפשרי).

 

אני גם מכיר את "הנשמות הטובות" (כלומר רעות) במרשתת... יש המון (אני יודע על מה אני מדבר. אני מחובר למרשתת מתחילת אמצע שנות ה90' ובתוך עמי אני יושב) נשים וגברים קנאים/ות, רעים/ות, פסיכופתים/ות ושלל כאלה... אני עדיין מאמין שהרוב הוא טוב וישר, אבל ברור לי גם שכל תפוצה של הבלוג עלולה לגרור תגובות נאצה (ו/או חוסר הבנה, צדקנות וכיו"ב) ולכן בין היתר אני נרתע מפרסום שלא לצורך. אני רק מחפש בת-זוג, אני לא מחפש פרסום או להתחיל להתווכח ולהסביר עצמי שוב ושוב "ולהתנצל" על מה/י שאני מחפש (ולא.. לא התחלתי לחפש בת-זוג רק עכשיו... אני עסוק בכך, עם הפסקות קצרות (כמו שירות צבאי ועוד), בערך מאז שאני בן 18. כמעט 40 שנה "במדבר הזוגי"...).

 

לא צפוי שתהיה היענות מהצד הנשי קרי שבחורה מתאימה תפנה אלי באימייל (יש לי קצת ניסיון חיים) אבל אני חייב לנסות ואולי יקרה "נס"... עדיף לנסות ולהכשל מאשר לא לעשות כלום.

 

נ.ב. אני מכיר את האפשרויות הרבות בעולם הוירטואלי להכיר (אפליקציות/אתרים) אבל לא אתחיל (שוב?) בהרצאה ארוכה מדוע זה לא ממש יעיל (לפחות עבורי, אבל לא רק).

 

אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)
כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].

 

לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.

נכתב על ידי , 18/10/2020 23:26   בקטגוריות אהבה ויחסים, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)