לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2020

שומן וקור + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


בדומה לנטען בכתבה הזו (בווינט (קריאה רק למנויים, אבל אפשר לקרא הכותרת)) כלומר שהשמנה היא גם עניין גנטי (אחרי שראיתי סירטון כלשהו, למדתי שכנראה זה לא רק עניין גנטי אלא גם אפגנטי) כך לדעתי עניין המשיכה שלי לאישה מלאה ונשית. זה לא משהו שאתה בוחר בו, זה יותר משהו שאתה נולד איתו.

 

אני תמיד מדגיש שזה לא שומן לבד, אלא המכלול (בקשר לחיצוניות, אבל זה נכון גם לאדם כולו ולצדדיו השונים), למשל אני לא נמשך למישהי עם פנים רחבות מאוד או שמנות מאוד. גם בטן מאוד בולטת מהשמנה, נניח כמו בהריון (בזמן של אין הריון...), לא מושכת אותי, אבל חזה גדול ואגן ירכיים רחב ודשן דווקא מאוד עשויים להיות מושכים לטעמי האישי שנאמר (בהומור או שלא..): "הכל תלוי באופן המילוי"... לכן אני משתדל לחבר את צמד המילים: מלאה ונשית.

 

כפי שמוזכר בכתבה הזו למשל, יש מחקר חדש שמצא שמיני אדם (הומונינים) שונים נכחדו, כנראה, בגלל גלי קור. אמנם מדברים לאחרונה על התחממות גלובלית ועל כך שהטמפרטורות רק עולות, אבל לטווח מספיק ארוך בטבע יש גם מחזוריות. לפי זה עידן הקרח האחרון הסתיים רק לפני כ10 אלפים שנה, זה לא הרבה זמן במושגים של אבולוציה או כדור הארץ. כמו כן לפי הערך הנ"ל עד כ20% מתולדות מזג האוויר בכדור הארץ היו "עידני קרח".

 

שומן עשוי להועיל בתקופות של קור. לא רק כמבודד אלא כמקור לאנרגיה בתקופות של חוסר במזון. כשקר מספיק אולי יש גם פחות מזון(?). אדם (גבר או אישה) מלא יותר הוא גם בעל/ת מסה גדולה יותר. מה שמתאים לכלל ברגמן (בע"ח באזורים קרים הם גדולים יותר כדי לפצות על הפסד חום הגוף. הסבר מדוע זה כך, יש בערך הנ"ל) זה לא אומר דווקא גבוהים/ות יותר, אולי דווקא להיפך... לפי כלל נוסף וקשור, כלל אלן, לבע"ח באזורים קרים יש גפיים קצרות יותר כדי למנוע איבוד חום. ואכן למשל לפי זה, האסקימוסים שבאלסקה הם נמוכים יותר, אבל שוקלים יותר (ביחס לגובהם) מאנשים מ"הגזע הלבן", כנראה כהתאמה לתנאי המחיה (קור).

 

אני לא יודע אם יש לי גנים שמותאמים יותר לקור... (חלק מהסבים/ות שלי באו מאזורים יחסית קרים באירופה) ואולי כל הנ"ל הוא רק סוג של רציונליזציה לזה שאני נמשך לבחורות מהסוג שאני נמשך...

 

אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)
כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].

 

לילה טוב וסופ"ש נעים לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.

נכתב על ידי , 23/10/2020 23:09   בקטגוריות אבולוציה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)