לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2021

ת"א יקירתי היקרה + אני מחפש בת-זוג מלאה ונשית


כפי שפורסם אתמול ת"א דורגה כעיר היקרה ביותר בעולם(!) לשנת 2021. ת"א ואני קשורים קשר הדוק. כאן נולדתי וגדלתי, כאן הורי גדלו (אימי ז"ל גם נולדה בת"א. אבי ז"ל הגיע לכאן כתינוק) וכאן הסבים/ות משני הצדדים הקימו את ביתם, הרבה לפני הקמת המדינה אי-שם בשנות העשרים של המאה הקודמת. גם היום אני נמצא לא מעט בת"א.

 

לפני כך וכך שנים יצא לי לבקר בארה"ב, טיול משפחתי שכזה. אני זוכר שהתחלנו בניו-יורק (כמה ימים) ואז לקחנו סיור מודרך עם מדריך דובר עברית ויחד עם עוד כמה ישראלים לכיוון צפון. נסענו במיניבוס, עם עצירות בבתי אירוח בדרך והגענו עד לטורונטו-קנדה (ומשם חזרה לניו-יורק). היה כיף בסה"כ. מה שאני זוכר מאותו סיור/טיול מודרך (היה עוד אחד כזה דרומה מניו-יורק מאוחר יותר) הוא שככל שהתרחקנו מניו-יורק, בתוך ארה"ב, שמתי לב ש: 1. המחירים הפכו זולים יותר, 2. האוכל היה טעים יותר, 3. האנשים היו נחמדים יותר ו... 4. הבחורות היו יפות יותר.

 

ניסיתי להשליך מזה על הארץ, כבר בזמנו, אבל לא בטוח שזה עובר אחד לאחד. מה שכן, אני יכול לשער (זו רק תיאוריה... לא ממש מדע או דבר מבוסס) משהו בעניין הבחורות היפות. יופי הוא גם עניין סובייקטיבי ("היופי הוא (גם) בעיני המתבונן"). אצלי בחורה יפה היא קודם כל נשית. ככל שעיר הופכת ליקרה יותר, כך יש סיכוי שהיא הופכת גם ל"קרייריסטית" יותר. קריירה קשורה גם ליכולות אינטלקטואליות, אבל אני מניח שגם ל'דרייב'. האחרון מתקשר אצלי לפחות עם שאפתנות וזו עם טסטוסטרון (שנמצא כידוע אצל שני המינים, אם כי בכמויות שונות).

 

לכאורה ככל שעיר הופכת יקרה יותר כך היא תרכז אליה אנשים קרייריסטים יותר, על חשבון אחרים ואחרות, למשל נשים שהן פחות קרייריסטיות ויותר לכיוון של משפחה וילדים. אני גם מסתכל על ניסיוני בת"א נניח בשנות ה90 של המאה הקודמת. אני זוכר שראיתי (ולכן גם התחלתי עם, לפעמים... (זה אירוע די נדיר אצלי, אבל קורה פעם ב...)) בחורות יותר נשיות. היום אני רואה פחות כאלה.

 

מסקנה לכאורה מתבקשת מזה היא שאני אמור לחפש (בארץ) מחוץ לת"א. ניסיון העבר שלי בסיורים שערכתי בערים אחרות כאן לא גרם לי לזהות מקום שהוא באופן מובהק רלוונטי יותר עבורי.

 

האם יש הצדקה למחירים הגבוהים בת"א? אני לא ממש חושב כך. מצד אחד, אני אוהב את תל-אביב. זו עיר מפותחת, יש אוכלוסיה איכותית, הקירבה לים נותנת מזג אוויר נוח. מצד שני בגלל הצפיפות יש יותר זיהום אוויר והקירבה לים יוצרת לחות רבה בקיץ. ה"עיר ללא הפסקה" גם יוצרת לא מעט רעש למי שגר באזורי בילוי או בצירי תנועה ראשיים. יש גם שכונות שקטות שאני מכיר מקרוב.

 

ייתכן שהכסף שמגיע מחו"ל (למשל של יהודים מחו"ל או של משקיעים אחרים שמתגלגל לכח קניה) דוחף כאן את יוקר המחיה וכמובן הריבוי הגבוה בארץ לא תורם לירידת מחירים. ייתכן גם שזו השאיפה למקסם רווחים שמתקשרת אולי לאיזשהי שאפתנות(?). גם שער הדולר הנמוך יחסית כעת תורם ליוקר הנ"ל למי שבא עם מטבע מחוץ לישראל.

 

 

נ.ב. רציתי לעדכן הבלוג, כפי שהבטחתי, ב1 בדצמבר, אבל אמש האתר לא היה זמין, לכן אני מעדכן באיחור קל.

 

אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].



לילה טוב וחג חנוכה שמח לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 2/12/2021 01:55   בקטגוריות אהבה ויחסים, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)