לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2021

לא עוצרים באדום + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


בזמנו ראיתי במקרה ביוטיוב סירטון על (בתרגום שלי): "12 דברים שאסור לעשות ביפן" (אין לי כוונה כרגע לנסוע ליפן... הסירטון הומלץ לי ע"י מערכת אוטומטית של יוטיוב, מערכת המלצות). אחד מה"לא לעשות ביפן" היה לא לעבור במעבר חציה באדום, גם כשהכביש ריק (הקטע הרלוונטי בסירטון מתחיל בזמן 10:11 (כבר כיוונתי לשם בקישור, אבל זה לא תמיד עובד (תלוי בדפדפן/מכשיר))).

 

נזכרתי בזה בכמה דוגמאות והקשרים. עובדתית לגבי: לא אצייר עצמי כצדיק מוחלט... כלומר יש מצבים שאני חוצה במעבר חציה באדום כשהכביש ריק לגמרי, אבל בהרבה מקרים אני כן מציית לחוק וממתין לאור הירוק במעבר החציה. הרבה פעמים כשיש עוד אנשים לידי, הם עוברים ולא מחכים. שוב, זה לא דבר מוחלט, כלומר פה ושם יש עוד מישהו/י אחד/ת שנשארים לעמוד איתי אבל הרוב המכריע לא מציית לרמזור להולכי הרגל כשהכביש ריק. זה די צורם לי, אני חייב לומר.

 

מי שמכיר את שביל האופניים בטיילת בת"א (זו שהוצפה לא מזמן), יודע שעשו שם דבר חדשני. התקינו רמזורים ייעודיים לרוכבי האופניים. הם מסונכרנים עם הרמזורים של המכוניות, אבל נפרדים פיזית. הם נועדו לאפשר להולכי רגל לחצות בביטחה את שביל האופניים שעובר בהמשך של מעבר חצייה להולכי רגל.

 

ברכיבה עם האופניים שם, אני כמעט תמיד עוצר. גם אם אין הולכי רגל ובוודאי כשיש. כאן במיוחד שמתי לב שכמעט אף רוכב (הרבה מהם על קורקינטים ואופניים חשמליים) לא מציית לרמזור הזה... וזה די מדהים (אותי לפחות). הם לא עוצרים/ות (אין הבדל גדול בין גברים לנשים בזה) גם כשראו אותי עוצר וגם כשהולכי רגל מתקרבים, מה שמביא לפעמים לכמעט פגיעה בהם.

 

אני לא חושב שצייתנות עיוורת או מוחלטת בכל מצב היא דבר טוב, למשל אם יש משהו בסיגנון "פקודה בלתי חוקית בעליל" שדווקא אסור לציית לה, אבל כאן מדובר בצייתנות לחוק לגמרי הגיוני שנועד למנוע פגיעה/פציעה. חוסר הציות מעיד, לדעתי לפחות, על בעיה. בעיה של שיקול דעת ובעיה של חוסר סולדריות חברתית ("אני ואפסי עוד").

 

רואים את זה במיוחד אצל רוכבי האופניים החשמליים בכבישים שרבים מהם לא מצייתים לחוקי התנועה והרמזורים. אולי תגידו: 'נו, אז מה? זה "בקטנה" '? אני מעריך שאדם שלא מציית לחוקי התנועה, עלול גם לא לציית לחוקים אחרים. זה "מידרון חלקלק". כך עלול להתחיל פירור ופירוק חברה, כשכל אחד/ת עושה מה שבא לו/ה.

 

נ.ב. זה לא שהדוגמא היפנית מושלמת בעיני, כלומר גם שם יש בעיות, למשל אין שם כמעט ילודה והאוכלוסיה מזדקנת. הפוך מכאן בישראל (ילודה רבה). מה שלדעתי בא אחרי שנים של ריבוי גבוה (מידי) וזה כאילו מעין "תיקון" לזה. אני מעריך (/מנחש) שישראל תגיע מתישהו לשלב הזה, שהוא שלב לא סימפטי... (ע"ע ניסויים על בע"ח וגודל אוכלוסיה, כדוגמאת אלו).

 


אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].



שבוע טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 25/12/2021 16:14   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)