לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2022

15 שנה לבלוג + הודעה


אז כמו שציינתי בפוסטים הקודמים, כיום (בעת כתיבת פוסט זה) ה19.4.2022 אני מציין 15 שנה לפתיחת הבלוג (ו-2420 פוסטים לא כולל זה).
זו נקודת זמן טובה להחליט לגבי המשך הכתיבה כאן.

בשורה התחתונה: מועצת גדולי הבלוג התכנסה לישיבה ארוכה ושלא מן המניין והוחלט בה לאחר דיון סוער (ופה אחד (אני..)) להפסיק לכתוב כאן (בכפוף למפורט בהמשך. אני משאיר לי אפשרות לעדכן הבלוג בהמשך אם אמצא זאת לנכון) אבל אני לא מוחק או סוגר כעת את הבלוג. יש כאן, מבחינתי לפחות, כתיבה ענפה של 15 שנה (פחות הפסקה של כ7 חודשים). כתיבה מעניינת לטעמי, אבל אני מן הסתם לא אובייקטיבי.

מכיוון שנכון לכתיבת שורות אלה, אני עדיין ("מצב כרוני"?) ללא זוגיות, אני משאיר את הבלוג כ"מודעת חיפוש" (לא ממש אפקטיבית (זה בלשון המעטה) במבחן התוצאה של 15 שנה...) לזוגיות.

אני יכול להתפלסף שעות על מדוע זה לא אפקטיבי (ברירה זוויגית, פסיביות של (רוב ה-)נשים, כמובן פער הגיל, יחס (מספר) גברים לנשים, צפיפות אוכלוסין, הטייה טכנולוגית למדיות דיגטליות (ע"ע הספר "ההבדל המהותי" וגם דוגמית בקשר לבלוג) ביישנות שלי, מתירנות מינית, חברה סקטוריאלית, ערכים חברתיים ועוד) ולהתפלסף בדומה על מדוע אני לא פונה למדיות אחרות (כמו אינסטגרם ועוד. תזכורת: אני לא אוהב אותן בצורתן הנוכחית. המטרה שלי היא למצוא בת-זוג אמיתית, פחות להיות חשוף 'לכל' בעולם הוירטואלי או בכלל (אני לא מאלה שמחפשים או נהנים מחשיפה, נהפוך הוא)) אבל כבר עשיתי זאת בעבר וזה די בזבוז זמן מבחינתי.

אני יודע היטב שזו לא דרך אידיאלית להכיר ושאנשים, כולל אני, פועלים/ות, כנראה, יותר מאינסטינקטים, אבל מותר לי לצפות ולו קצת, שבת-זוג פוטנציאלית (לשון יחידה, כי אני מחפש אחת, אבל הבלוג פונה לכלל המתאימות הפוטנציאליות) תפעיל קצת "יציאה מאזור הנוחות" שלה ותיתן סיכוי להכרות. לשלוח לי הודעת אי-מייל (ל- [email protected], "צחי" באנגלית (tzachy) ומיד אח"כ המספר עשר (10) וגו') לא נראה לי דבר שדורש אומץ או מאמץ רב (או שאני טועה?...). אם לא מנסים, לא יודעים באמת אם פלוני מתאים או לא (הנחות מראש, טובות בעיקר סטטיסטית, לא בהכרח פרטנית) כלומר לא יודעים (יודעת במקרה זה) מה מפסידים (או שלא).


[עריכה:] בד"כ אני עונה ב99.9% לכל הודעות האימייל (אלא אם כן זה ספאם וכד') אבל אם מסיבה כלשהי, לא עניתי בזמן סביר (נניח עד שבוע) אפשר במקביל לפנות אלי בפייסבוק בדף הזה ("עוד לא נשוי" דף האוהדים הרישמי (יש גם אחר, לא שלי, שנפתח לפני) וללחוץ שם על "שליחת הודעה"). אמנם אני קצת "פרנואיד" (לא מאובחן... אני מאבחן עצמי...קריצה) באופן טבעי, אבל זה לא בלתי אפשרי שיפרצו לי למחשב או לחשבון (דוגמא להמחשה: שלחתי לעצמי מאימייל אחר הודעה לאימייל כאן של הבלוג והיו מקרים שההודעה לא הגיעה! (גם לא לתיקיית הספאם ולא היתה הודעה על בעיה במשלוח ההודעה שזה מוזר...). האינטרנט, לצערנו, עדיין, הוא לא מקום בטוח).


אז ניסיתי... לא הלך. עדיף לנסות (ולהיכשל) מאשר לא לנסות. אני לא "מרים ידיים" במאמצי החיפוש. אני פשוט לא מוצא לנכון "לדבר אל הקיר", זאת לפחות ההרגשה שלי כאן. אני לא מאמין רק במונולוגים (בדומה למושג הסימפלקס בתחום התקשורת - תקשורת חד-כיוונית) אני יותר מאמין בדיאלוג (אם הוא תרבותי, ענייני ומכבד) אבל, לצערי, מהצד הנשי ("נשי" - לא כלל הנשים, אלא כאמור בנות זוג פוטנציאליות כמו שאני מחפש) יש, אפרופו עוד מושג תקשורתי, "דממת אלחוט".

אבל יש גם "צד חיובי" לזה שבחורות לא נענו (לא לגמרי מדוייק, כי היו פה ושם מעט (מאוד) פניות, אבל לא של מתאימות) לקריאות החיפוש שלי... 'נחסכה' ממני האכזבה מ"פגישות עיוורות" עם בחורות לא מתאימות.

אם מישהו/י רוצה לעקוב אחרי הבלוג בהמשך, אז הוא/היא יכול/ה למשל להכנס לכאן מידי פעם, לעשות מנוי באימייל (בצד שמאל ולמעלה של הבלוג ולקבל התראה על עדכון) או לעקוב אחרי עדכונים (אם בכלל יהיו) ב"דף האוהדים" הרישמי בפייסבוק (האתר הזה (ישראבלוג) לא תמיד זמין ועובד. אני משער שפייסבוק יהיה יותר זמין...).

תודה רבה למי שהגיבו במשך השנים (בטוח שהיו גם קוראים וקוראות 'שקטים/ות').

 

 


כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].

 

 

נ.ב. הפוסט חסום לתגובות, עימכם הסליחה.

 

 

כאן מסתיימים שידורינו. שאו ברכה, "עוד לא נשוי".

נכתב על ידי , 19/4/2022 12:35   בקטגוריות אהבה ויחסים  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)