לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

עיצוב חדש



שלום לקוראי וקוראותי היקרים והחביבים (אם יש כאלה... :-) כפי שאתם רואים, לאחר שהפעלתי מעט מהידע שלי ב-HTML שיניתי קצת את העיצוב של הדף. הדף נראה הכי טוב ב-Firefox (הדפדפן, אם לא ידעתם/ן) אבל גם באקספלורר הוא נראה בסדר.

האמת שהעיצוב הזה עדיין לא נראה פיקס (כן, אני יודע, לא צריך להעיר לי שיש מה לשפר... אני אשתדל לשפר כשיהיה זמן) אבל תוך כדי השינויים בא לי הרעיון הזה של להשאיר מעין כותרת עם המאמרים האלה למעלה באזור הצהוב כי בסופו של דבר בשביל זה בעצם פתחתי את הבלוג הזה - כדי להודיע לעולם (הלא אכפתי... גררר...) שאני רווק ומחפש (בעצם להגיד לאותה אחת שאני מחפש אחריה...).

אז זהו, עכשיו התפנה לי מקום פה באיזור הלבן כדי לבלבל ת'מוח קצת. כל עוד הקטע הצהוב נמצא שם למעלה, אני רגוע .
מה דעתכם על העיצוב החדש (והלא גמור)?

יום נעים שיהיה לכם/ן.


נכתב על ידי , 2/5/2007 05:59   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)