לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

מבצע חיפוש כלה (לא קלה)





החלטתי לפתוח במבצע רשמי לחיפוש בת-זוג! נכתב במקור ב- 25 במאי 2007

1. במה דברים אמורים?

החלטתי להפוך את ישרא-בלוג ל-"ישרא-שידוך" :-)
אם אתם מכירים מישהי (רווקה) שמתאימה לתיאור המבוקש שלי, אז אני מרשה לכם להפנותה לבלוג הזה... (אני לא רוצה לכתוב "מבקש ממכם" כי זה ישמע לא טוב... גם "מרשה לכם" נשמע לא טוב... כי אתם/ן לא זקוקים לאישור שלי... אבל לא משנה... זה מה שיצא לי). מטרת הבלוג הזה היא לעזור לי למצא בת-זוג לחיים (משימה כמעט בלתי אפשרית...! באחריות! (אחרי שקוראים את הדרישות שלי...:-) אבל לא בלתי אפשרית...). אחרי שאמצא אותה אני אשקול לסגור את הבלוג, לחילופין להחליף בו את הנושא המרכזי (משהו כמו "חייו של זוג מאושר"... טוב, טוב... בינתיים, עד אז: "אל יתהלל חוגר כמפתח"). למעשה גם אם אתם מכירים מישהו/י/הם/ן שיכולים להכיר אז זו גם אפשרות להפנותו/ה/ן/ם לבלוג, לשיקולכם/ן (ככה גם יהיו לי הרבה קוראים/ות... חחח... "שיווק וירלי" בקטן...). למרות שאני לא "משתגע" על חשיפה יתרה, אני, כאמור, לא מונע ממכם להעביר קישור הלאה למי שאתם מכירים/ות וחושבים שיכול/ה לסייע.

2. הזמן
אני מקציב למבצע הזה חודשיים. למה? ככה. אם לא אמצא מישהי עד אז, אני עוזב את הארץ... סתם, סתם! כלומר ייתכן שאעזוב את הארץ בלי קשר... :-) אבל גם אם לא אמצא את המבוקשת עד אז, אמשיך לחפשה. אם לא מקציבים זמנים (יענו deadline) יש נטייה לדברים ל"הימרח", זאת הסיבה היחידה. לכבוד האירוע אני פותח פה בצד ימין מונה שסופר כמה זמן נשאר לסיום המבצע (המונה עם הרקע הסגול).

3. הדרך
מועמדות מתאימות, או מישהו/י מטעמן, יכולות/ים להשאיר הודעה לאחד הפוסטים כאן או עדיף לפנות ישירות לדוא"ל שלי ([email protected] אני כמעט לא משתמש במסנג'ר או איי-סי-קיו, היו זמנים, התבגרתי מאז...).

4. מה יצא לכם מזה?
שום דבר. חוץ מתודה רבה על המאמץ ואם תצא מזה חתונה (סיכוי אחד למיליארד או פחות...) אז "רכשתם" לכם מישהו שיזכור לכם לטובה את המעשה כל חייו, מובטח שלפחות אשלח לו/ה/הם/הן הזמנה לחתונה (על יותר אני לא רוצה להבטיח). מצד שני גם לבת-הזוג הפוטנציאלית שלי יש עניין להכיר אותי (לא ככה?) אז אולי אתם גם עושים לה טובה... חוצמזה, עשיתם/ן "מצווה", אז מה רע? ככה סתם, לעשות מעשה טוב? :-) (אני, למשל, כבר שידכתי זוג אחד שהתחתן).

5. הדרישות
הדרישות פורטו במלל רב בקישור הנ"ל. אין טעם לנסות לשכנע אותי להכיר מישהי שלא מתאימה לתיאור, באמת! (בפרט לא בעניין הגיל (כלומר לבקש ממני להכיר מישהי מבוגרת יותר) ו/או המצב המשפחתי וכד') זה לא יעבוד. אני יודע מה אני מחפש ואני מתכוון למצא את המתאימה, אם הייתי רוצה להתפשר (מבחינתי) הייתי עושה זאת מזמן.

6. למה אני לא מחפש בת-זוג באתרי היכרויות?
ראשית, אני כן פה ושם מחפש. שנית, כתבתי על הנושא הזה במאמר הזה.

7. מה אני עושה?
במקביל אני ממשיך בחיפושים שלי בכל מקום ובכל האמצעים הכשרים. אולי עכשיו אכניס את עצמי לעוד יותר מאמצים בעקבות הקצאת הזמנים הזו.

שיהיה לי בהצלחה (ולכולנו).

נכתב על ידי , 18/7/2007 23:45   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   795 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)