לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

למה האינטרנט לא התרומם? + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


הספירה לאחור עד ל 19.4.2022 עת אציין 15 שנה לפתיחת הבלוג ממשיכה. זו תהא "נקודת החלטה" עבורי לגבי המשך הכתיבה כאן, כלומר יש אפשרות שאפסיק אז לכתוב (בתכל'ס 15 שנים של התעלמות מבנות זוג כמו שאני מחפש... זה לא כיף), אבל אני שומר לעצמי את זכות ההחלטה אם להמשיך או לא לכתוב כאן בבוא העת. עוד 42 יום למועד הנ"ל (נכון לכתיבת פוסט זה).

 

דיון פילוסופי במה האינטרנט כעת ובמה יכול היה להיות (ו/או "יכול להיות") אבל תחילה שתי פיסקאות הקדמה.

 

ראשית, "התנצלות"/"קצת צניעות": אני, שבמהלך מיטב שנותי עדיין לא הצלחתי למצוא בת-זוג (דבר די בסיסי בחיים, לפחות להשקפתי) מי אני ש"אטיף מוסר" או אבקר? כן... יש יומרנות מסויימת לומר שאתה מבין יותר טוב מלכאורה "כל השאר" (מה שכולל גם אנשים חכמים ומנוסים ממני) וייתכן כמובן שאני טועה / לא-מבין-מספיק-מורכבויות-מסויימות. ייתכן.. ועדיין גם ייתכן שאני צודק או לפחות לא לגמרי טועה, לכן אני מרשה לעצמי להעלות את דברי הביקורת/תפיסת-עולמי על הכתב. זה הזכיר לי גם אמירה, במקור באנגלית ובתרגום חופשי שלי, בזו הלשון: "יש שלושה סוגי אנשים: אלה שגורמים לדברים לקרות, אלה שצופים בדברים קורים, ואלה שתוהים מה קרה". קל לבקר/לדבר/לכתוב, יותר מורכב לעשות. אני יודע... ולמרות זאת.

 

שנית, עוד "התנצלות", "רק על עצמי לספר ידעתי": אז קצת על עצמי והאינטרנט: אני "כאן" (במרשתת) כמעט מ"ההתחלה הפרקטית" שלה. המרשתת (אני משתמש לחילופין ב"אינטרנט", "מרשתת" או סתם ב"רשת", באופן מיקרי) התחילה להיות נגישה לעולם (www) באזור 1991. אני גלשתי לראשונה מתישהו באזור 1994 או 1993 (אני לא זוכר את השנה המדוייקת). קניתי אז מודם (ככרטיס הרחבה למחשב PC) דווקא לא בשביל האינטרנט אלא כדי להחליף מודם ישן יותר (שהיה לי מאזור 1986/7, די הרבה לפני האינטרנט) איתו התחברתי ל-BBS-ים (ע"ע). היתה על המודם פירסומת להתנסות חינם לתקופה קצרה, של לספק אינטרנט כלשהו (אני גם לא זוכר את השם המדוייק, אבל אני זוכר משהו עם "ירושלים"(?) בשם הספק) אז התחברתי לראות במה מדובר. אחרי תקופה התחברתי לנטוויז'ון שהיה ספק אינטרנט גדול יותר (וכמדומני הראשון המוכר בארץ). אז יש לי פרספקטיבה של משהו כמו 28(?) שנים (נכון ל2022). לא מעט זמן, הייתי אומר.

 

אם הייתי צריך לסכם את דעתי על הבעיות ברשת במילה בת 4 אותיות... הייתי בוחר ב"מוסר" ואם במילה בת 3 אותיות אז: "כסף". אם היה יותר מוסר (בין היתר חשיבה מערכתית יותר) ופחות שיקולים של רווח, הפסד ו"שוק חופשי" (קפיטליזם), ייתכן שהיה אפשר לעשות דברים משמעותיים יותר לטובת האנושות (ואינני טוען שסוציאלזים עדיף על קפיטליזם וכד'. ממש לא, העניין הוא המינון (קיצוניות לצד זה או אחר, בד"כ לא טובה ולא יעילה לאורך זמן)). מיד אפרט.

 

אפתח ב"חצי הכוס הריקה" (נזכרתי באמירתו (ציטוט שלישי מההתחלה בקישור) של שמעון פרס ז"ל בעניין אי-שביעות הרצון של העם היהודי) אבל, כאמור בפתיח, אמשיך ב"חצי הכוס המלאה התיאורטית" במובן של מה, לדעתי, האינטרנט יכול להיות, אז כדאי להמשיך לקרא:

 

ראשית כמובן עניין חוסר האבטחה. זה נחמד שישראל מצטיינת במה שמכונה "סייבר"/אבטחת מידע. אני לא חלילה מזלזל בכישרון וביכולות שקשורות בזה, אבל, עם כל הכבוד ויש כבוד, זה צריך להיות, להשקפתי לפחות, טפל ולא עיקר. עצם זה שיש בעיה של אבטחה, מעיד שהרשת לא נבנתה נכון (ואכן האינטרנט לא תוכננה מראש להיות מה שהוא היום. היא נבנתה בסוג של "טלאי על גבי טלאי"). צריך, ולעניות דעתי היה צריך כבר מזמן, לעשות "טיפול שורש" לנושא. אם זה אומר לבנות רשת חדשה, אז לעשות גם את זה (אני מודע לזה שזו משימה "מגלומנית", כלומר "להחליף"/לשדרג רשת שלמה, אבל מותר לי לחשוב/להרהר..). ככל שימתינו יותר זמן, המצב, אולי, רק יחמיר. ברור לי, גם, שכמו שיש אינטרסים של תעשיית נפט שמעדיפה רכבים מונעים בבנזין במקום בחשמל, כך יש מי שמרוויחים מהמצב: חברות אבטחה ענקיות, גופי מודיעין בכל העולם ולהבדיל גורמי פשיעה.

 

שנית, למה בכלל קיים דבר כזה כמו "דארק נט"?. אם היה יותר מוסר בעולם... (מחשבה תמימה?) ושיתוף פעולה בין-לאומי, היה לדעתי צריך לחסל לגמרי את הדבר הזה... (עוד סיבה לרשת חדשה) או ששוב יש מי שרוצה שזה יהיה קיים... כלומר אולי שוב גופים מסויימים רוצים שיהיה מקום בו אפשר לחפש את "הרעים"... לא יודע אם זה באמת כך.

 

שלישית, זה נחמד שנותנים לחברות פרטיות ליזום וליצור דברים, ככתוב לעיל "שוק חופשי", אבל יש או עלול להיות, לא פעם, ניגוד אינטרסים בין הרצון והזכויות של רוב האנשים ובין שיקולי רווח של תאגיד פרטי. זה נכון שפיקוח מדינתי יכול למתן במידת מה דברים שכאלה, אבל לא תמיד זה מספיק ולא תמיד דברים שטובים לציבור (לחלקו/רובו) הם בהכרח ריווחיים.

 

נעבור ל"חצי הכוס המלאה", יש כיום (רשימה חלקית): מידע רב, בידור, מסחר אלקטרוני, קשר בין הממשל לאזרח, לימוד ועבודה מרחוק, קשרים בין אנשים (אם כי בצורה לא מספקת להשקפתי) וכאמור עוד.

 

יש לדעתי "נקודת אור" או "צדיקה בסדום" אחת במרשתת והיא ויקיפדיה. מוסד נפלא, ללא כוונת רווח, שתורם תרומה עצומה לאנושות, ששום אנציקלופדיה פרטית קודמת לה לא סיפקה באותה רמה/גודל (עם כל חסרונותיה, למשל אמינות המידע).

 

מה יכול/צריך להיות לדעתי (גם רשימה חלקית לגמרי!):

 

1. כאמור, רשת חדשה עם סטנדרטים שונים של אבטחה.

 

2. רשתות מדינתיות נפרדות. בזמנו (ב2003) חזיתי שהאינטרנט כעבור 20 שנה יתפתח לרשתות מקומיות לכל מדינה (בדומה למה ששמעתי לאחרונה בתוכנית TV כאן, שציטטה מאמר באתר אמריקאי מפורסם, בעקבות מה שקורה ברוסיה בעקבות פלישתה לאוקראינה). זה לא קרה.. אבל יש יתרון ברשת מדינתית נפרדת, לא רק בגלל עיתות מלחמה (בתקווה שלא תהיינה) וסנקציות, אלא משיקולים אחרים.

 

3. "משטרת אינטרנט" ייעודית שתבצע אכיפה, לאו דווקא לחפש לצורך ענישה, אלא בעיקר למנוע, שוב רשימה חלקית: ביוש (shaming), בריונות רשת, חרמות, לשון הרע, סתם שפה בוטה, אלימה ומסיתה ועוד כיו"ב. חשוב מאוד להבדיל בין PC (תקינות פוליטית) ובין חופש ביטוי. דעות שונות הן לגיטימיות וחשוב (מאוד) שהן תשמענה, אבל יש דרך להתבטא.

 

4. להקים (שוב, אין הכוונה לגורם פרטי שיכולותיו הכלכליות ולעיתים גם יכולותיו הקוגניטיביות - מוגבלות) מערך לימודים מקוון (שיהיה נגיש בחינם או בתשלום סימלי. אולי עם תנאי קבלה לפי הצורך) מגיל צעיר עד לדוקטורט ומה שבין (למשל הכשרות מקצועיות שונות), אפשר גם כלל-עולמי או, כשלב ביניים, מדינתי. זה ייתר, לכאורה (לפחות קצת), מוסדות לימוד שונים, כי הכל יהיה נגיש ובקלות, מה שיצור, כנראה (כמו במקרה מפיקי/מפיקות הנפט) אנטגוניזם אצל מוסדות השכלה רבים, אבל זה לטובת רוב הציבור. אפשר כמובן גם לשלב את המוסדות במהלך הזה, יש מקום גם לעולם הפיזי... (לא כל נושאי הלימוד הם תיאורטיים ומפגש אנושי גם הוא חשוב למדי).

 

5. הכרויות: כבר טענתי זאת לפני שנים: מדינה יכולה להקים שירותי שידוך שגופים פרטיים לא יכולים (בגודל ובאיכות/יעילות). זאת ועוד, לא מעט משירותי ההכרויות במרשתת כיום נמצאים ואולי גם פועלים (לכאורה) בניגוד אינטרסים מובהק - אין להם באמת אינטרנס שפלוני ימצא את פלונית מהר או בכלל, כי אז הוא/היא: א. נגרע מהמאגר, ב. לא (או פחות) משלם / נחשף-לפרסומות, כלומר מייצר/ת פחות רווח. זאת הבעיה כשכסף עלול להפוך למטרה ולא לאמצעי.

 

עם כל הכבוד לפייסבוק למשל (לטעמי אתר בינוני מינוס, מהמון בחינות, גם ברמת ממשק המשתמש והנדסת האנוש, גם ברעיון, בביצוע ועוד ועוד) שמתיימר לחבר אנשים (ואולי גם עושה זאת, חלקית) זה לא מספיק בסטנדרטים שלי לפחות.

 

צוקרברג מזכיר (למשל כאן) שהוא למד מדעי המחשב ופסיכולוגיה והוא מנסה לשלב ביניהם. אני לא מתווכח עם ההצלחה הכלכלית שלו (והיכולת להרים פרוייקט כזה גדול מאפס ולנהל אותו עם כל הקשיים בדרך. זה הישג אדיר), אבל שוב, זה ממש לא זה, לטעמי. אני גם לא ממש חושב שחזון מטאברס (ה"הייפ" מסביב מזכיר לי קצת את "בגדי המלך החדשים") חשוב, שהוא יקדם את האנושות, או בכלל יתממש, אבל זה נושא לדיון אחר.

 

החזון שלי לאינטרנט הוא לא (או פחות) לחבר מחשבים וחפצים (IoT) אלא בעיקר לחבר אנשים לאנשים ואנשים למידע וזה, שוב..., נעשה כיום בצורה בינונית מינוס, לעניות דעתי, בין היתר בגלל שמדינות לא לוקחות אחריות ומרימות פרוייקטים שנדרשים.

 

 

נראה לי, סליחה על ה... (Whatever) שאני "מדבר אל הקיר" כמו בחיפושי אחר בת-זוג מוציא לשוןקולקריצה

 

 

"Imagine", גירסת קריוקי:

 

 


אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].



ערב טוב ושבוע טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 8/3/2022 19:15   בקטגוריות טכנולוגיה, פילוסופי, אהבה ויחסים, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשהתקשורת מגוייסת + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


 

אני מתחיל היום בספירה לאחור עד ל 19.4.2022 עת אציין 15 שנה לפתיחת הבלוג. זו תהא "נקודת החלטה" עבורי לגבי המשך הכתיבה כאן, כלומר יש אפשרות שאפסיק אז לכתוב (בתכל'ס 15 שנים של התעלמות מבנות זוג כמו שאני מחפש... זה לא כיף), אבל אני שומר לעצמי את זכות ההחלטה אם להמשיך או לא לכתוב כאן בבוא העת. עוד 82 יום למועד הנ"ל.


אפתח בכך שאני בעד התקשורת. אני לא מאלה שאכנה אותה למשל "תשקורת"... לתקשורת תפקיד מכריע בקיום החברה. קצת כמו "מערכת עצבים" שמעבירה מידע בין חלקי הגוף או מדינה באנלוגיה. יחד עם זאת, זה לא אומר שהיא לא טועה לפעמים או שהיא חסינה מביקורת.

 

אתייחס כאן לכמה מקרים שקצת צרמו לי. אפתח ברחוק יותר בזמן: כשרק התחילה מחאת האוהלים בשד' רוטשילד ב2011, היה אתר חדשות ידוע ששם את הידיעה בראש הדף הראשי שלו, גם כשהיו שם כמה אוהלים בודדים ולפני שזה סחף אחריו ציבור רחב. הידיעה ממש לא ירדה מהאתר הנ"ל, גם כשהיו ידיעות הרבה יותר חשובות. בנוסף, לא זכור לי שמחאות דומות של חסרי דיור במקומות אחרים שגרו באוהלים זכו להתייחסות כזו או בכלל.

 

לאחרונה היה באתר חדשות אחר ידוע סיפור על הטרדה מינית לכאורה שהמעורבים הם אנשים מוכרים. גם שם הידיעה היתה בראש הדף הראשי ולא זזה משם ימים לא מעטים, למרות שהיו בזמן הנ"ל ידיעות שהן בוודאות יותר חשובות.

 

אינני ממעיט בחשיבות המחאה ההיא וגם, להבדיל, בעניין ההטרדה המינית לכאורה, אבל היתה לי תחושה בשני המקרים שמישהו/י/הם/ן מנסים/ות "לדחוף בכח" איזה סיפור. זה לא נראה לי דיווח לגמרי אובייקטיבי של אירוע.

 

אולי בגלל זה, אני מעריך את השידור הציבורי ("כאן") גם בגלל שהרמה שם (של הכתבים/ות וכד') היא לתחושתי מעט יותר גבוהה (אם כי לא בכל המקרים. זה היה כנראה נכון יותר בעבר), אבל בעיקר בגלל שהדיווח שם הוא, בד"כ, קודם כל ענייני.

 

בהקשר הזה אני חושב עוד שני דברים: אחד: חבל שאתר חדשות מרכזי (זה לא תואר שניתן לאתרי חדשות שוליים וכאלה יש רבים ובהתאם הרייטינג הנמוך שלהם בהשוואה למרכזיים) לא מבין שתפקידו, לעניות דעתי, הוא לא לדחוף איזה סיפור "בכוח" (מסיבות שאינני יודע מה הן) אלא לדווח כמה שניתן בצורה שקולה ואובייקטיבית שזה אומר גם לא לחזור על ידיעה מספר "בלתי סביר" של פעמים...

 

שניים: אולי היה רצוי ש"כאן" כשידור ציבורי יקימו אתר חדשות גדול, במנותק מעניין השידורים ברדיו ובTV, אתר חדשות אינטרנטי נטו שיהיה דומה במבנהו לאתרי החדשות המובילים אבל ישמור על רמה מקצועית ואובייקטיביות גבוהה ככל שניתן. במצב הקיים זה יכול להוסיף, כך נראה לי.

 

 

אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].



לילה טוב וחמים לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 28/1/2022 00:58   בקטגוריות אהבה ויחסים, אקטואליה, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"בועת-קוין"? + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


"בועת-קוין"? מעין פרפרזה (במובן צליל דומה (בועת, ביט)) סטירית שכזו על ביטקוין המטבע הוירטואלי, אבל הנושא דווקא עשוי/עלול להיות רציני. אינני מבין מספיק בביטקוין ואינני מתיימר להמליץ כאן למישהו כיצד לנהוג לגבי המטבע הנ"ל. רק מביע את דעתי.

 

אם היו שואלים אותי אם אני בעד או נגד המטבע הנ"ל, אז הייתי אומר שאני מתנגד לו. אני לא חושב שצריך מטבע כזה. אין לי בעיה עם מטבע שהוא דיגיטלי, למעשה, אני מעריך (גם אם לא ממש בדקתי זאת) שרוב העברות הכספים היום הן דיגטליות ולא מערבות מטבעות ושטרות אמיתיים.

 

במובן מסויים ביטקוין דומה לאינטרנט וגם לאופניים חשמליים (בישראל)... וזה מתחבר לי (עם החשיבה האסוציאטיבית שלי) קצת עם הקורונה. לאינטרנט - בגלל שאין לכאורה גורם מרכזי שמנהל את העניין (אני לא בטוח שזה לגמרי מדוייק, אבל זה בכיוון). לאופניים חשמליים (בישראל) - בגלל שלא תפסו את העניין בזמן ולא עשו רגולציה (או אף הוצאה מחוץ לחוק) מספקת. לקורונה - בגלל שאם היה שיתוף פעולה בין-לאומי והחלטות מתואמות ונחרצות, אני מעריך שהיה מצב יותר טוב היום.

 

האם יש צורך במטבע כזה לאדם מן היישוב? ל(עניות (אינני כלכלן וכד')) דעתי ההדיוטית בנושא, לא. להבנתי אדם ישר לא צריך לטשטש את מקור הכסף שלו ויכול להשתמש במטבעות הרגילים.

 

יתרה מכך, כמות האנרגיה שנדרשת למה שקרוי כרייה של ביטקוין ממה שאני מבין (ואני כנראה לא לגמרי טועה) היא לא מבוטלת. זה ממש לא מסתדר עם עניין הפליטות של גזי חממה, אפקט החממה וההתחממות הגלובלית. אנרגיה שהולכת על כלום ושום דבר... (בערך כמו מאמצי החיפוש שלי אחר בת-זוג דרך הבלוג מוציא לשון). ברמה הטכנית/רעיונית, זה נשמע רעיון מעניין, אבל מבחינה פרקטית (לפחות במצב/יישום הקיים), לדעתי לגמרי מיותר.

 

פיספסתי משהו? אני לא מבין משהו בסיסי בנושא?

אם אתם/ן חושבים אחרת ממני, אז מוזמנים/ות להאיר עיני בתגובות.

 

 

אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].



לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 7/12/2021 21:47   בקטגוריות טכנולוגיה, אהבה ויחסים, אינטרנט  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוטש ב-7/12/2021 23:10
 



KISS + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


בזכות הפשטות. לא נשיקה (עשרות שנים חלפו מאז היתה לי כזו. הכוונה ל"צרפתית", לא על הלחי וכד') וגם לא הלהקה, אלא הכלל: KISS, ראשי תיבות של Keep It Simple, Stupid.

 

אדון כאן בכמה דוגמאות. אפתח בדוגמא שמוכרת לכל גולש/ת במרשתת: דף הבית של גוגל למשל. ראו כמה הדף הזה נקי ומינימליסטי. לארגון גדול כמו גוגל לא היה חסר מה להוסיף לדף הבית של מנוע החיפוש שלו ובכל זאת הם בחרו בפשטות קיצונית. אני נזכר מנגד במנוע חיפוש אחר שהיה פעם פופולרי: "יאהו!". כיום דף הבית שלהם שונה ממה שהיה פעם, אבל לפני שנים, נניח ב1998, הדף שלהם היה עמוס במלל (קטגוריות שונות). איפה יאהו ואיפה גוגל היום?...

 

כמי שמבין קצת בתכנות (אחרי הכל אני בוגר אונ' ת"א במתמטיקה ומדעי המחשב) מתבקש לי להזכיר את המעבר שעשיתי (אם אהיה כנה, אציין ש"נאלצתי" לעשות) מכתיבה בשפת C לשפת ++C. המעבר כלל לא רק לימוד דברים טכניים פשוטים אלא, על-פניו, שינוי חשיבה משמעותי. C נחשבת לשפה פרוצדורלית, בעוד ש++C נחשבת לשפה שהיא יותר מונחית עצמים (למרות שאפשר לכתוב ב++C כאילו היתה רק C). מאז נוספו כמובן שפות ושיטות נוספות.

 

אני זוכר שכתבתי ב-C תוכניות שהיו מצויינות. זו לא רק היתה דעתי, אלא דעת הממונים עלי והלקוחות. גם הכתיבה עצמה היתה כייפית. כבר כשלמדתי את השפה לפני המון שנים באוניברסיטה, פשוט "התאהבתי" בה, מעין אהבה ממבט ראשון. שפה יפה, יחסית פשוטה, חזקה בביצועים ונוחה לכתיבה. "היורשת" שלה שהתכוונה כאילו לשפר אותה, ++C, הפכה לשפה מסורבלת שגורמת להתעסקות בטפל ולא בעיקר. זו לא רק דעתי... במאמר שמוזכר כאן למשל, נטען בין היתר שהמעבר לתכנות מונחה עצמים גרם להפסדים כספיים עצומים(!). כמי שמכיר את עולם התיכנות לפני ואחרי, אני לגמרי מחזק את הנטען.

 

היום (למעשה כבר מזמן) יש "הייפ" גדול סביב נושא "הענן" ואני חושב שזה חוזר על עצמו. לא תמיד יש צורך בטכנולוגיות כנ"ל לרוב הלקוחות, אבל יש תעשיה שרוצה "לדחוף" מוצרים חדשים כדי למכור יותר.

 

לעשות משהו פשוט/קצר וכד', זה לא תמיד קל. אני חושב שהאמירה שמיוחסת (ייתכן שבטעות) לאלברט איינשטיין מתאימה כאן בול: "הכל צריך להעשות כמה שיותר פשוט, אבל לא פשוט מזה".

 

באופן אישי, אני לא תמיד משקיע הרבה אנרגיה בלעשות דברים כמה שיותר פשוט. "הפשטות" מבחינה זו היא דווקא לא להשקיע אנרגיה בלפשט... דוגמא רלוונטית לבלוג היא הדף אולי הכי חשוב/נקרא כאן: תיאור הבחורה שאני מחפש כבת-זוג. בהתחלה הוא היה די ארוך ומסורבל (ובמידה מסויימת הוא עדיין כזה), אבל עם הזמן יצרתי בו גירסה מקוצרת ואח"כ שמתי איור בתחילת הדף. ניסיונות (מוצלחים או לא..) קצת לפשט.

 


אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].



לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 13/7/2021 16:26   בקטגוריות טכנולוגיה, פילוסופי, אינטרנט, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)