לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הצורך שלי לכתוב


אהלן! הבלוג הזה נכתב אחרי בכי ממושך שגרם לי לחשוב שאולי כדאי לכתוב... לא בטוחה שיהיה לכם מה לקרוא פה... סתם החיים שלי...רק בקשה אחת: אם מישהו קורא את הבלוג הזה וחושב שהוא יודע מי אני..אני מבקשת בכל לשון של בקשה להפסיק לקרוא את הבלוג.ואם אפשר גם להודיע.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

וואי, יש לי פה כבר יוזר :)


אז הנה אני כמה שנים קדימה...... 

פתאום חשבתי לכתוב יומן... אז אם כבר למה לא בלוג...

והופתעתי לראות את הפוסטים הקודמים אני אפילו לא זוכרת אותםם

 

ההבדל היחיד והעיקרי, או משהו כזה, הוא שהפעם אני רושמת שמות פרטיים ולא מעניין אותי מאפחד!

 

וולקאם!

נכתב על ידי the p i m p , 12/2/2014 00:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  the p i m p

מין: נקבה

תמונה




301
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe p i m p אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the p i m p ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)