לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Absolutely Faboulos


"לחיות הוא אחד הדברים הנדירים ביותר, רוב האנשים פשוט קיימים" - אוסקר ויילד

כינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008


אני יודעת שהבמה הציבורית הזאת בבלוגים יכולה להיות די מועילה כדי להעביר לקוראים שלך את מה שאתה חושב...

אבל אני עדיין חושבת שיש דרך לעשות זאת, ולא, להקים בלוג נאצה נגד פמיניסטיות ולקרוא להן "פמינאציות", זאת לא הדרך.

אני יודעת שכולכם חושבים שאני פמיניסטית. אז לא כל כך. יש עקרונות מפה ועד הודעה חדשה לפמיניזם שאיתם לא תמיד אני מסכימה, העיקרון הראשי שאיתו אני מסכימה ובו אני תומכת הוא השוויון בין הגברים לנשים, לא חושבת שבגלל שאין לנו זין ואשכים אז אנחנו פחות נחשבות. ואני לא חושבת שצריך לתת לבחור את הזכות המגוכחת הזאת לפתוח בלוג שלם על כמה שהפמיניזם הוא בעצם הנאציזם של המאה ה-21. אני חושבת שזה קצת מוגזם. באותה מידה הייתי יכולה לפתוח בלוג שלם נגד הימנים הקיצוניים ונגד האמריקאים. אבל לא חשוב כמה אני מתנגדת למשהו, לעולם אני לא אנסה להסיט בצורה כה פרובוקטיבית וכה בוטה בבמה הציבורית הזו, שאמנם שייכת לי, אבל גם לזה יש גבול.

יש אנשים שצריך להוריד להם סטירה ולהחזיר אותם למציאות, חופש ביטוי זה יפה, עד שאתה פוגע באנשים בלי לדעת, ויותר גרוע, בלי שיהיה לך אכפת....

וכולנו יודעים איך זה נגמר.

נכתב על ידי , 18/12/2008 01:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חן ב-1/1/2009 22:48
 





13,398

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbsolutely Fabulous אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Absolutely Fabulous ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)