לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love me (:


"עוד שעה יאיר הבוקר והשחר יעלה ויזכיר עוד חיוך שטוף באושר מנשיקה של אוהבים עצמתי עיניים ולחשתי לו בוא אהיה מאושרת כשאהיה רק איתו"

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2007

נוו אז מחר חוזרים ללימודים? +יומולדת להיללוש ולילוש D:


אחרי שביתה של כמעט חודשיים נחזור עם צווי מניעה?

בואו נתפלל שועד ההורים ישבית מחר ולא נחזור.

להתרגל שוב לשגרה יהיה כ'כ קשה !

חעחע אני אפילו לא זוכרת מה הקוד של הלוקר שלי S:

 


 

היללושש מדהימה,

תזכי לכל האושר שבעולם,

תמשיכי להיות חברה מדהימה כזאת,

אל תפסיקי לעולם לרקוד כי את רוקדת מהמם!!!1

 

לילוש נשמתי,

תזכי לכל האושר שבעולם,

תמשיכי להיות חברה כ'כ טובה,

כמובן שגם את, אל תפסיקי לרקוד.

סוף כל סוף תבואיי לחדר כושר איתנו D:

 

בקיצור בנות? מזל טופפ P:


 

נרשמתי לשרשרת פרו אז כנראה שבקרוב יהיה לי גם D:

הכל בזכות הצוות של ישרא פייפר המדהימות האלה.

אני בקרוב אזמין אצלן עיצוב חדש לפרו (:

אז צוות ישרא פייפר? תודה על הכל, אתן מלונקקות אצלי !

 

יסמינושש 3> שהייתה חייבת לעדכן XD

 



נכתב על ידי , 12/12/2007 08:42  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליסמינושש :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יסמינושש :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)