לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life(:



כינוי:  barbie!!!

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

אחרי הרבה זמן שלא עידכנתי


ואו עבר המון זמן מאז הביקור האחרון שלי פה ..
וגם היו הרבה שינוים ודברים חדשים ..

אז תיכון חדש חברים חדשים מורים ובקיצור דף חלק לבן נקי
ודי ירד לי ממך כן כן סוף סוף !!
חשבתי שזה בחיים לא יקרה וסוף סוף באו בנים חדשים לחיי וירד לי ממך
ושוב נכנסתי לתסבוכת חדשה של אהבה שלא תילך
לא בגלל שצד אחד בקשר לא רוצה אלא כי זה לא יכול לקרות כי ככה החליטו שם למעלה ..
החליטו שהוא צריך לעזוב תמקום וזה אופ אופ :< :< וגם הגיל הדפוק שלי ..
אז פשוט החלטתי שאני מפסיקה לחפש אהבה .
ומתחילה להתעסק בדברים קצת יותר חשובים כמו לימודים משפחה חברים :>
אז יש לי ללמוד למבחן למרות שאולי תהיה שביתה שאני מקווה שלא תהיה כי לי לפחות אין כוח להידפק ולהתחיל ללמוד לבד בבית לבגרויות וכאלה בשלב מאוחר יותר .. :<

נכתב על ידי barbie!!! , 6/10/2007 21:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbarbie!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על barbie!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)