לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ממש אחלה...כשאת בת 16 ;]



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007


בלוג חדש =]

 

אני לא ממש יודעת מה לכתוב בפעם הראשונה אז בכל מקרה:

קוראים לי ליאן אני בת 16 וקצת ואני גרה בת"א.

 

החלטתי לפתוח בלוג אחרי שחברה שלי זילזלה ביכולת שלי לכתוב ואמרה שאני בחיים לא יצליח לכתוב בלוג. אז התערבנו. אם הבלוג הזה יתעדכן במשך חודשיים לפחות כל שלושה ימים אני ינצח ואז אתם תיראו פה תמונות של חברתי הנחמדה (ממש נחמדה) כשהיא הולכת ברחבי ת"א עם חזייה ותחתון. נשמע הזוי? ככה גם חברה שלי. אם היא תנצח אני יצטרך להיפרד ממאה חמישים שקל. אבל זה לא יקרה אז אני לא דואגת :)

 

אהה ובכל בלוג צריכות להיות לפחות 3 פסקאות אז הנה השלישית. (שלי תאכלי את הלב לא אמרנו כמה שורות צריכות להיות בכל פסקה  :P)

 

וגם שלכל בלוג יהיו לפחות 7 תגובות אז תגיבו ואז גם אתם תוכלו לראות את חברה שלי בחזייה ותחתון ;].

 

אז עד הפעם הבאה,                        

                         ליאן =]

נכתב על ידי ליאן =] , 19/4/2007 08:00  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ליאן =]

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאן =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאן =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)