לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm soory , i can't be Perfect


it gets hard but it wont take away my love

כינוי:  galosh:))

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


סגוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווור ! \=

 

עריכה: 20.5.08

 

יואוווו כמה זמן לא נכנסתי לפה \=

כמה געגועים !

יש לי כבר בלוג חדש, אבל את זה אני לא ימחק בחייים !

 

ביי ביי 3>

נכתב על ידי galosh:)) , 26/12/2007 22:40  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עשרת הדברים האהובים

 יום אהוב: חח שישי (:

כלי נגינה אהוב: גיטרה!

צבע אהוב: שחור..

להקה אהובה: טוקיו הוטל ! D:

משקה אהוב: קולה !

זמר/ת אהוב/ה: אבריל לוין וריאנה ...

אוכל אהוב: פיצה ופסטה (:

מזג אוויר אהוב: גשם O:

פירסינג אהוב: אין לי .. אבל עם היה לי אומץ כבר מזמן היה לי בלשון או בשפתיים =]

נשיקה אהובה: חח מה זאת השאלה הזאת ? :O

 

  

תשעת אחרונים

המשקה האלכוהולי האחרון: חח לא זוכרת XD 

הנסיעה האחרונה: לים המלח [=

בנאדם אחרון שדיברת איתו באייסיקיו: אודיה (:

השיר האחרון ששמעת: סימפל פלאן - פרפקט =]

אמבטיית קצף אחרונה: חח מזמן =\\\

פעם אחרונה שבכית: היום :(

חיבוק אחרון: אבאאאD: חחח לא זוכרת :O

פעם אחרונה שעיצבנו אותך: חח היום =]

פעם אחרונה שראית טלויזיה: אתמול ?

 

 

שמונת האם אי פעם

יצאת עם אחד החברים הכי טובים שלך: ברוור !

נעצרת: כן.. אתמול אני משוחררת בערבותXD

שחית בעירום: ברוווווווור שלא ..=]

היית בטלויזיה: בקהל בערוץ הילדים שהייתי קטנה נחשב ?

היה לך חלום רטוב על מישהו: אמממ><

הרגשת שטובת ההורים עדיפה על אחרת: אהה? :O

נישקת מישהו והתחרטת על זה: לאלאלא =]

הרגשת שאת גבוהה למרות שזה לא ככה: לאXD

 

שבעת הדברים שאתה לובש

טייץ שחור

גופיה שחורה

סוודר כזה שחור

גרביים שחורות

חזיה לבנה

תחתונים ירוקות

חחחחחחחח XD

 

חמישה דברים שאתה אוהב לעשות

לשמוע מוזיקה .. במיוחד את טוקיו הוטל !

לשתות קולה ! [=

לישון!!!

לאכול!!!

להיות עם חברים

לשיר

לנגן בגיטרה שלייי (: ללכת לים ! אופסס יצא יותר מידי דברים ! חחח לא נורא תתגברו (:

 

ארבעה סדרות שאתה אוהב לראות:

האי

בובות

משמורת

החיים זה לא הכל

 

 

 

שלוש מילים שאתה מרבה בהם בשימוש:

כוס אמק

זונה

שיט!

 

שני דברים שאתה רוצה לעשות לפני שתמות

 

לחיות המון המון זמן =]

לעשות רק מה שאני אוהבת !

דבר אחד שאתה מתחרט עליו

 

לא זוכרת :OOOOO

 

 

עברנונושאעברנונושאעברנונושא !!!!! ((((:

 

 

 

אווף... אני מבואסת רצח..

לאדעת מה לעשות... נראלי אני יתאבד או משהו \\\=

 

מי שמעניין אותו שידבר איתי ..

 

נכתב על ידי galosh:)) , 22/12/2007 19:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חתיכת שמיים
ביצוע: שלומי שבת ושלומי שבן
מילים ולחן: לאה שבת
לכל צעקה שתצעק מאיש
מישהו באיזה מקום ירגיש

לכל שאלה שמחכה לתשובה
מישהו מנסה לגלות אותה

בכל סיפור בכל עולם
מישהו מגלה שם את עצמו קיים

בכל שורה שמישהו אומר
מישהו יכול עוד שורה לחבר

ואני יודע שבים
יש גל שהוא שלי
ועץ אחד שהוא שלי
וכוכב אחד שלי
וילדה קטנה שהיא שלי
וחתיכת שמיים

לכל איש ולכל אישה
יש איזה חבר או חברה

לכל ספסל שמחכה לבדו
מישהו בסוף ימצא אותו

לכל חלום שאנחנו חולמים
יש קשר אצלנו בחיים

לכל בדידות שגדלה בצל
צריך לתת מקום לערסל

ואני יודע שבים...

 

זה מה שאני מרגישה עכשיו!
מישהו יכול להבין?

כי אני לא מבינה!!!

נכתב על ידי galosh:)) , 11/12/2007 23:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,062
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgalosh:)) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על galosh:)) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)