כבר שנה וחצי אני מנויה בחברה סלולרית מסויימת, כבר שנה ו5 חודשים אני מתעצבנת ומתקשרת אלהם כל
שבוע (וכל חודש בערך הולכת למרכז שרות). עשיתי אחריות, החלפתי מכשיר- 4 פעמים!!!! וכל הזמן אותה בעיה!!! אבל עדיין הם תמיד משוכנעים שהדגם שלי "הכי טוב" שיש להם בחברה... "הכי משוכלל" (שנת 2005 מה זה אומר עלהם?), ולהבהיר את העניין, אני מהלקוחות הנחמדים, גם אני עבדתי פעם בשירות לקוחות.
אני מבינה שהם "עושים את העבודה שלהם", אני לא צועקת, מאיימת או מקללת. אני כן מדברת איתם כל הזמן, מבקשת שיחזרו אליי- לא חוזרים...
היום כבר לא יכולתי... היום היה הקש ששבר את גב הגמל!!!
המכשיר שלי החליט שלא בא לו לעבוד (שוב), אחרי שעה היה לו קר, אז הוא התחמם (העיקר שטוב לו..) ולקינוח האנטנה החליטה שלא מתאים לה , ונשרה (כנראה לא באופנה)
"עם כל הכבוד" - וממש אין כבוד, לא יכולתי יותר.
400 שקל כל חודש בשביל מכשיר שלא מתפקד, ןלא משתף פעולה? בשביל זה יש גברים...
*** בדיחת קרש לא יכולתי לוותר =)
התקשרתי לשירות לקוחות, משם הועברתי למוקד הטכני - שם נציגה פריחולה הסבירה לי בשיא הרצינות שלא הגיוני שמכשיר חדש ומשוכלל כמו שלי עושה בעיות כאלה, ושגם לה יש מכשיר כמו שלי (ייה רייט!!) והוא "סבבה לגמריייי", אחרי דיון של 20 דקות היא הודיעה לי ברשמיות
שנציג מנהל מומחה (או מומחה מנהל..) שהוא גם האחראי לעניינים
במכשיר שלי (?!?) ייצור איתי קשר בעוד שעה...
אחרי שיחה של חצי שעה איתו אמרתי את מילות הקסם (בעצם שתיים)
טפסיי ניתוק. הסברתי לו שאני בדרך למרכז שרות, ושבבקשה רק יעדכנו אותם. הנציג המומחה העביר אותי לקשרי לקוחות, או משהו כזה...
שם ניסו להסביר לי למה אני צריכה להישאר, דיבר איתי עוד נציג מומחה, רק לעניין שונה (?) והסביר לי שהוא ייתן לי באישור מיוחד להחליף מכשיר לדגם נוסף... כמו שלי!
תודה... אבל לא תודה!
אחרי חמש דקות התקשרה אלי מנהלת בכירה, והסבירה לי שאני אקבל מכשיר משנת 2006 של חברה שונה ממה שיש לי עכשיו כי אני לקוחה טובה ובלה בלה ...
יופי... תודה.
לקחים:
1. התנתקות היא לא מילה גסה- אלא אם את מעבר לקו הירוק.
2. יש יותר מנהלים מנציגים בחברה שלי
3. יש יותר מדיי מוקדים
4.אני חופרת בפוסט הזה, אבל יש לי מכשיר חדש!!! :)