לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צרבת!!!



כינוי: 

בת: 40

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

סליחה??


ובכן...יום כיפרו מתקרב ואני לא ממש יודעת איך אוכלים את היום הזה (אוכלים-כיפור...משעשע?) אז במקום לבקש סליחה אני אעשה את זה מקורי ואגיד למי אני סולחת:

לאמא שלי-שלא נותנת לי רגע מנוח,

שחייבת להתחיל סקנדל ארור בכל רגע נתון ומאשימה אותי בכל רגע מסריח בחיים שלה,

 שתולה בי תקוות אבל לא סומכת עליי...אני סולחת לך כי את אמא שלי אחרי הכל.

לאחותי- שהורסת כל דבר שאני שוכחת להחביא ממנה ולא נותנת לי לחיות בשקט

אחרי הכל זה משפחה אין מה לעשות

לעדנה-המרצה המעאפנה שהרסה לי את הממוצע שלי לתואר שני עם 77...כי היא זקנה

וגם כי החיים שלה באמת קשים

לבייבי שלי-שלפעמים מכעיס אותי, אני סולחת לו על הכל

למקום העבודה שלי-שלא משלם לי מספיק בשביל עבודה ממש קשה-כי כנראה אני עוד לא סיימתי תואר

לראש עיר באר שבע- שמזניח את החינוך בעיר ואני צריכה לעבוד קשה כדי לעלות את רמתו כשאני מלמדת ילדים קטנים, כי הוא בטח בן אדם סבבה

לכל העולם- כי כולנו בני אדם

 

גמר חתימה טובה

 

 

נכתב על ידי , 16/9/2007 19:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



257
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyulzi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yulzi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)