לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

random



Avatarכינוי:  milk*

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

אבודה


שוב אני מוצאת את עצמי בוהה בתקרה החשוכה, לפעמים אני מעדיפה לסיים את הימים שלי מוקדם יותר ולהתחיל אותם מאוחר יותר. מה זה משנה שאני לא נרדמת? למי זה משנה חוץ ממני? אני אוהבת ושונאת את השעות האלה שלי בחשכה ולהרחיב או להסביר אין טעם כי אני לא יודעת!

זה מה שאני אוהבת במקום הזה, אני יכולה לדבר פה בחופשיות. להגיד מה שאני רוצה. אולי בגלל זה אני כל כך מתקשה לכתוב?

 

אני מתהפכת. וכואב לי. כואב לי מאוד אבל אני כרגיל אסבול את זה בשקט. אפילו את הכאב שלי אני שונאת-אוהבת. בימינו זה לגיטימי, לא?

 

אני מעיפה את הסדין, מתיישבת, מחבקת את הברכיים בידיים שכמעט רועדות. הבטן כואבת והעור שורף אבל רוח הפרצים הקרירה מרגישה כל כך טוב וכשהשיער שלי גולש במורד הגב אני נזכרת שפעם, לפני הרבה שנים, כשהעולם היה יפה יותר ופשוט פחות הבטחתי למות כשהשיער שלי יגע במותן.

תראו, תראו- אני עדיין בחיים ורק אותי זה מפתיע לפעמים. הייתי טיפשה בגיל 16 ואני עדיין טיפשה, רק בצורה אחרת. כולנו קצת טיפשים, אני אגיד לעצמי ואנסה להתנחם בטענה הבלתי ראציונלית בעליל הזאת.

 

מוזגת מים קרים, מתחשק לי להקיא אחרי שאני מסיימת חצי כוס, ממשיכה לשתות וחושבת שאולי כדאי לי לכתוב פוסט אם אני מלא לא מצליחה להרדם.

אני תמיד אחזור לפה, אני יודעת. ואם לא בדיוק לפה אז למקום אחר בו מלים שרציתי לומר אחרת ישפכו ממני במשפטים קטועים אך כל כך חופשיים. אני חוזרת לפה כשאני לא מוצאת את הדרך לשום מקום אחר. להרגיש אבודה בלילות שכאלה זה לגיטימי בימינו, לא?

ולפעמים זה טוב, רוב הזמן זה לא מרגיש נורא כלל וכלל.

נכתב על ידי milk* , 24/7/2010 23:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שוב אני לא ישנה ולא מצליחה להרגע. חסרות לי כל כך הרבה מלים.

 

העבודה משפילה אבל מצד שני יותר משפיל לשבת בבית בלי מעש. כל הנשים שם הרבה יותר מבוגרות ממני, לרובן יש ילדים יותר גדולים ממני. הן מכניות ויעילות, מכונות. הידיים זזות מעצמן והעיניים ריקות. ואולי רק נדמה לי?

אני מתעייפת ומנסה לחשוב רק על היום ועל מחר, כל מחשבה מעבר מכניסה אותי לפאניקה קלה. כשהבדידות בלתי נסבלת אני מדליקה טלויזיה וכעצוב לי אני פותחת ספר. ספר שכבר קראתי, בטוח ונינוח. אין חדש תחת השמש וטוב לי ככה. אני שברירית לאחרונה, יש מלים שאני פשוט לא מצליחה לסבול אז אני נמנעת.

כבר לא קשה לי להיות מוקפת באנשים, לפעמים אני מצליחה להתנתק לחלוטין. פור דה רקורד, זה לא מה שאני רוצה.

 

הדברים הכי מעניינים הם מאחורי עיניים ריקות, מגוון הרגשות שבא לידי ביטוי באיברים הרטובים האלה כל כך מוגבל וניתן לזיוף. מעניין איך זה מרגיש כשהגורל שלך נחרץ, כשכל החיים שלך מאחוריך. כבר חווית את כל הטוב ואת כל הרע ואת כל כך עייפה, למזלך הידיים לא דורשות מחשבה, הן יודעות את העבודה מעצמן אחרי שנים ארוכות. תביאי לחם הבייתה וזה הכל. וזה כל מה שהיה חשוב פעם.

מעניין איך זה הרגיש כשלא הייתי, כשלא היו מלים ואם היו אז לאהבה היו קוראים תשוקה ולחברות בטחון. ובעצם, לא מעניין. זה  בטח לא מרגיש. למה הכל חייב להיות כל כך מורגש?

אני פקעת עצבים, אני חלום מהלך. מהחלומות האלה שלוקח לך יום שלם להתעורר מהם, לפעמים יותר. לפעמים חיים שלמים לוקח לך להתעורר מאיזשהו חלום ואז כשאתה סופ-סוף ער, מי אתה?

נכתב על ידי milk* , 23/7/2010 01:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני בן אדם נתעב.

גם אתם כאלה? הייתי רוצה לדעת שאני לא לבד.

 

לא שזה משנה...

נכתב על ידי milk* , 18/7/2010 15:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,141

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmilk* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על milk* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)