לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ThAt My WoRlD



כינוי: 

בת: 31

ICQ: 201113446 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

סתם פוסט טיפשי


5 בבקור , הציפורים מצייצות והשמש מתחילה לזרוח ...

אחח....החיים יפים הא?! כן בטחחח.....

החיים יפים כשהלב שבור לרסיסים ...

החיים יפים כשאתה לידי אבל רחוק ...

החיים יפים כשנימעס כבר לחיות...

החיים יפים אז פשוט מתאבדים ...

 

 

5 בבוקר,הצפורים מצייצות והשמש מתחילה לזרוח לעודבוקר ..

 להפוך את האתמול למחר ... ואני ?! קמה לעוד בוקר ...

עוד בוקר עם כאב מתמשך בלב ...עוד בוקר עם טעם מר של אכזבה ...

אבל אני יודעת החיים ממשיכים .... כול זה ... זה העונש שלי ..

פגעתי בכ"כ הרבה אנשים ... מגיע לי להסבל הזה ...מגיע לי למות ......

SOO ...GOODBYE...

נכתב על ידי , 25/3/2008 05:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



460
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיווני =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיווני =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)