לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?...Why so alone


[=Don't Worry, Be Happy

Avatarכינוי:  Relax_Man

בן: 28



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

אני מתחיל לכתוב שוב?


כמו שכולם רואים, לא כתבתי פוסט כבר הרבה זמן, פשוט נמאס לי מזה אבל משום מה אני רוצה שוב, אז הנה!
מאז הפעם האחרונה קרו כל כך הרבה דברים, כולל סיום כיתה ח' והכנה לכיתה ט'...
היום האחרון היה חולני, ועד עכשיו אי אפשר לשכוח אותו! גיא לקח ממני 20 שקל וקנה עם זה במבה, אחרי זה לקח כסף מחצי בצפר כדי לקנות במבה, כל הבנות הצטלמו עם כולם (אני חושב שכערך חצי ממה שראיתי באותו יום זה פלאשים) והבנתי שאני לא פוטוגני בשיט, אז ביקשתי מכל מי שהצטלמה איתי למחוק את התמונה=]
התעודה שלי הייתה סטנדרטית, האמת היא שדי טובה (ממוצע 80), למרות שאני עדיין מחכה לתחילת השנה כדי להתלונן על חלק מהציונים (באמת! 90 ברפואה? לי?? מגיע לי 300 לפחות!! ומה זה צריך להיות 60 בספורט? למה מה קרה? ההומו הקטן לא היה יכול להוריד את התחת שלו מהטוסטוס המחורבן שלו לשניה כדי לראות אותי קורע את התחת שלי כדי להעלות את הממוצע? זבל קטן..)
קיבלנו בנטסף עבודת חופש, שאני עדיין דוחה אוץה. גם בערך שבועיים אני מבטיח לעצמי ש"מחר" אני מתחיל אותה =) אני במאת צריך להתחיל אותה, טוב נו, "אחרי הפוסט"....
החופש הולך מצוין!
אני יוצא המון, הכרתי מלא חברים חדשים, וכל פעם שיצאתי שרפתי דברים וחתכתי ושתיתי מלא Red Rain חחחח
והבנתי שזה ממש כיף חברים שרוטים בשכל ^_^
אני לא עדיין אם אני מוכן לשנה הבאה, היא הולך להיות קשה בטירוף ואני לא יודע אם אני אעבור אותה, אבל בעצם מה נשאר? לשפר מתמטיקה ופיזיקה ולעבור אותה בלי לחץ ( אעלק בלי לחץ =] )
בינתיים הספקתי לעבוד אצל דוד שלי (אז מה אם רק פעם אחת? מה לא נחשב?)
ולסבול מכאבי בטן קשים, ששלחו אותי ל2 רופאים, גסטרוסקופיה (מצלמה מהפה בהרדמה מלאה), בדיקות דם (4 מבחנות), בדיקות צואה, רופא עיניים וניורולוג (שוב חחח) וכמובן כדורים...
הסיפור הוא משהו כזה:.
הלכתי לרופא הראשון, ששלח אותי לגסטרוסקופיה ושכח לקחת בדיקת נשיפה כדי לבדוק אם יש לי הליקובקטר. בגלל שהוא אמר שהכול תקין והכאבים נובעים מ"לחץ נפשי" וגם בגלל שהוא שכח לקחת את הבדיקה ההיא, הלכתי לרופא אחר. עכשיו הרופא השני תותח! הוא עשה לי בדיקות מקיפות על המקום, פעם ראשונה שעשו לי כל כך הרבה בדיקות! הוא שם לב לבעיה קלה שיש לי במוטוריקה (כמה בדיקות סטנדרטיות) וסיפרתי לו על הבעיה שלי (בראייה) עם אור ותנועה (כל פעם שאני נחשף לאור או לתנועה כואבות לי העיניים). היום הייתי אצל רופא עיניים והוא אמר שזה נוירולוגי, כי העיניים שלי בסדר גמור. מחר יש לי תור לנוירולוג, נראה מה הוא יגיד.

עכשיו החלק הגדול: ביום רביעי (29.7) אני טס לתאילנד והונג קונג... אחח תאילנד...
קיבלתי 1000 דולר מסבא, ועוד כסף שיש לי זה הרבה לביזבוזים, וכמובן שאמא ואבא ייתנו לי עוד=]

מאז הזמן שכתבתי את הבלוג, יש לי שם פוסטים שאני בדיכאון ואני פשוט רוצה לצחוק על הפוסטים האלה, כי הבנתי הכול!
הבנתי פשוט הכול... קשה להסביר, אבל לא הייתי עצוב אפילו פעם אחת מאז שהבנתי את זה, אני מעודד אנשים בשניה בלי להתאמץ, אני לוקח הכול בקלות, ובכלל החיים יפים=] בדר"כ אנשים לא לומדים את זה בגיל 70 ככה חחח?
נכתב על ידי Relax_Man , 27/7/2009 15:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר ב-31/7/2009 01:25
 





3,749
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRelax_Man אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Relax_Man ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)